Drama nu met met een jas zoeken. Heb nu 1 ski jack maar eigenlijk is die voor naar de paarden. Heb nu wel een tussenjas besteld van softshell omdat hij snel oververhit is maar nog een jas erbij is lastig, hij is super smal maar wel lang waardoor de jassen of te kort zijn, of te wijdt. Als iemand nog tip heeft voor waterdicht, effen jas die geschikt is voor iele lange bijna 4 jarige, ik hou mij aanbevolen. Zo rond de 40 euro
Heb voor mijn oudste van 12 vorig jaar jas in sale gekocht koste 220 euro nu voor 79. Had namelijk coolcat jas voor 70 gehaald die was snel stuk doe ik nooit meer Mijn dochter had mim pi jas 100 euro maar 2 jaar mee gedaan. Dus dit jaar weet ik het nog niet Mijn andere zoontje leuke op MP 70 euro (nieuw zijn die 400) Me jongste had ik h en m jasje en ook een jas van MP 175 euro (nieuw zo 600 euro) Maar beide kunnen die dit jaar nog aan en haal ik nog een h en m jas erbij Ze hebben allemaal 2 winterjassen nodig ivm spelen wassen etc Dus ik geef meestal wel minimaal 70 uit
Ben trouwens echt verliefd op het merk moncler Gucci my brand Maar die zijn nieuw niet te betalen Dat doe ik dan via MP En heb dan meestal een zgan jas
Voor mijn kleuter ben ik dit jaar voor 37.95 geslaagd bij Zalando (merk Friboo, nooit van gehoord maar ziet er erg goed uit). Zit tenminste de capuchon vast aan de jas, die trekt hij er vaak af, dat kan dus dit jaar niet meer!) Normaal altijd name it maar de enige jas met een leuk printje had zo'n babysluiting aan de zijkant. Zijn jas van vorig jaar voor erbij was toen 29.99 (Name it) Puber moet nog een dikke jas, tot nu toe heeft ze een lange zwarte jas gekocht (20 euro), een rood leren jasje (30 euro), een geel spijkerjasje (25 euro) en een blauwe spijkerjas (25 euro). En ze had nog een Harry Potter college jasje. Allemaal H&M, Primark en Bershka. Winterjas zal rond de 30-40 uit komen bij H&M schat ik in. Met haar vorige jas van 25 euro heeft ze ook 2 jaar gedaan, en ze is nu wel wat uitgegroeid, vandaar dat ze wel wat mag varieren van mij. Ze hebben het trouwens altijd heerlijk warm voor deze prijzen, ga echt geen jassen van honderden euro's kopen. Jongste is al lang blij als er wilde dieren of dino's op zijn kleren staan, en dochter geeft niet om merk, die shopt bij H&M en bij Primark voor Harry Potter kleding.