hey, ik ben zo aan t twijfelen hè! ik wil de naam van mijn dochter in het Thais laten tatoeëren, maar ik kom er maar niet uit of ik hem aan de zijkant van mijn arm wil (dus beetje naar de buitenkant toe) of aan de binnenkant van mijn arm... nu heb ik mijn zussen gevraagd, en 1 zegt zijkant, en de ander binnenkant ... dus ja.. wat vinden jullie mooier?? liefs Da
Ik hield vorige week ook zo'n poll, en uiteindelijk laat ik hem nu op de plek zetten waar de minste stemmen voor waren . Uiteindelijk moet jij er namelijk een goed gevoel over hebben en enthousiast over worden.... en dan maakt t nier uit wat de rest vindt. Ik heb trouwens op buitenkant (zijkant) gestemd, vind ik een mooiere plek voor een naam.
De buitenkant is inderdaad een mooie plek voor een naam. Even uit nieuwsgierigheid; mag ik vragen waar je jouw dochter's naam in het Thais vandaan hebt? (je brengt me op een idee namelijk )
Aha, een beterer vertaler kan je je dus niet wensen Ik had gekeken op Google maar weet niet in hoeverre ik dat kan vertrouwen, zometeen staat er heel iets anders, hahaha.
ik had ook via een vertaal machine op google haar naam ingevuld, en hij klopte dus niet volgens mijn vader. dus ik zou er idd niet op vertrouwen nee!
Wellicht kun je de tatoeerder vragen om je tatoe op allebei de plekken te tekenen/overtrekken en dan bepalen wat je zelf het mooist vindt.