euro disney en baby

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door moontje2008, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    mijn dochter wordt over een paar weekjes drie en wil niets liever dan naar euro disney..

Fiene is dan 4mnd en ik vraag me af of dat wel te doen is met zo´n kleintje.. we willen dan in zo´n disney hotel slapen.. tenminste mijn man ziet dat helemaal zitten.

ben zelf niet zo moeilijk, maar vind het zo´n end.. en kan ik haar in het park wel fatsoenlijk verschonen en de fles geven en zo.. zal wel ontzettend druk zijn.

misschien kunnen jullie wat zinnigs zeggen!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Gewoon doen! DIsney is helemaal ingesteld op babies (overal verschoon gelegenheid, je kunt zelfs pampers kopen etc). Zolang je buiten de vakanties gaat en bij voorkeur niet in het weekend, is het ook qua drukte goed te doen. Je baby slaapt vooral en er zijn heel veel rustige plekjes te vinden.
    Geniet lekker van je dochter die dit echt geweldig gaat vinden!

Wij gaan ook weer.. voor de derde keer inmiddels met kinderen!

3. Bika

Bika Niet meer actief

We zijn net terug. Ze kunnen in best veel gewoon mee, al wordt er wel vaak gevraagd of ze al 1 zijn. Nou is mijn zoontje 79 cm en kan het hem niet wilder hoe beter, dus heb gewoon gezegd dat hij een was en hem in een aantal attracties meegenomen (dumbo's, theekopjes e.d.). Dat zal je nog wel niet lukken, maar je hebt in Disney wel baby swap, dan hoef je maar 1 keer in de rij te gaan staan en kan degene die bij de baby blijft zo instappen zodra jij er uit bent. Dat is echt ideaal!!!

Er is in elk park 1 baby care center, prima verzorgd. Je mag geen eigen potjes meenemen, maar als je ze beetje verstopt in de kinderwagen zien ze dat toch niet. Potjes zijn schrikbarend duur namelijk daar! Maar er staan wel 2 magnetrons die standaard 30 sec draaien en die voor potjes en melk gebruikt mogen worden.

Zou wel een grote doek meenemen voor als het heel zonnig is om ze af te schermen, die miste ik wel tijdens het slapen. Verder vond ik het zelfs op een drukkere dag heel erg goed te doen!

4. Bika

Bika Niet meer actief

Ohja en als je een draagdoek hebt neem die mee, wachtrijen kunnen wel heel lang (en dus zwaar om te tillen zijn). En neem een slot voor je kinderwagen mee, zou wat zijn als je die niet meer terug kan vinden.

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Mijn dochter is nu vier maand en ik zou dat echt niet aandurven, ze ligt nu na een dagje op visite al te stuiteren in bed van alle indrukken, een pretpark lijkt me echt veel te druk voor d'r...

6. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Wij zijn twee jaar terug geweest samen met vrienden die een baby en peuter hadden. Ging echt top! Wij zaten wel in een huisje vlakbij. Park is super baby proof en kleine uk sliep gewoon heerlijk! Was echt heel leuk dus ik zou zeggen, vooral doen! Geniet ervan!

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Draagdoek mee en genieten zou ik denken! En bereid je inderdaad voor op een paar drukke dagen want ws moet je baby wel even bijkomen daarna. Verschonen is meestal geen punt toch onderweg, ik doe dat zelf overal. En flesje; fles thermoskan heet water in je tas of vragen bij restaurantjes. Ik hoop dat je nog geen bijvoeding geeft want dan is 't helemaal makkelijk om met een baby op pad te gaan! En lekker genieten van je grote meid!

8. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik zou het doen hoor. Ligt er natuurlijk wel aan hoe je babytje is, maar wij zijn met 2,5 maand naar de Efteling geweest 2 dagen met hotelovernachting erbij.
    Ze heeft heerlijk geslapen in de kinderwagen, en heb er er regelmatig even uitgehaald voor een flesje of verschoonbeurt. Ging prima!

9. angel229

angel229 Niet meer actief

Wij waren samen met Bika in Disney en het kan echt!!! Disney is super ingespeeld op die kleintjes. Baby-care center was top. Buggy idd vastzetten. En onze kids (9,5 mnd) vonden het prachtig!!! Ze hebben genoten van de parade, van de lichtjes en de Disneyfiguren zelf.

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    onze kleine man was 9 mnd toe nwe heen gingen en was super te doen. overla kun je verschonen en staan ook overal magnetrons voor de flesjes. als je draagdoek hebt kun je ook nog wel in veel dingen. al is dat ook wat je zelf prettig vind. zo vond die van ons peter pan verschrikkelijk eng haha maar goed met 4 mnd slapen ze jah ook nog wel veel dus kun je ze de kleine vast in een draagdoek zo meenemen.

Deel Deze Pagina