Wat is een passende oplossing?

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Deze 2 stukjes hebben ze geprobeerd te inpregeneren...nou het ziet er dus niet uit...
     
  2. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    En ik zag ook net toen ik buitenstond dat het middelste dingetje (ruit vorm) op de daklijst van de luifel verkeerd om staat.
    Deze moet rechtop en niet in de breedte.
    Nu zie je dat de planken niet precies aansluiten.
    Niet heel duidelijk te zien op de foto...
     
  3. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    En zo hoort ie dus te zijn...
     
  4. Snoopy1983

    Snoopy1983 VIP lid

    11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik vond al dat je recht had op een nieuwe en na het zien van de foto's helemaal!
     
  5. ikkelies10

    ikkelies10 Fanatiek lid

    31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik ook!!
    ik neem aan dat die dingen niet goedkoop zijn,dus hebben ze er 1 te leveren die helemaal goed en mooi is!!
     
  6. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou ook om een nieuwe vragen, maar ik vraag me af hoe ze dat gaan doen, want het lijkt erop dat die planken met stickers aangeleverd worden.
     
  7. pcootje

    pcootje VIP lid

    17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    oke duidelijk genoeg meid, afbreken en nieuwe eisen.... die dingen die zij dus plakken worden bij mijn leverancier geniet.
    Als ze dit zouden herstellen wordt het een dalmatier.
    Bijwerken met impregneer is ook lastig omdat het normaal onder hoge druk wordt gedaan en niet met een kwast
    Korting zou ik niet om vragen aangezien de marges op dat spul laag is levert je dat niet veel op.
    Idd de Q :D

    oja dat dak ruitje zit idd verkeerd
     
  8. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik kan alleen maar zeggen: wat ontzettend zonde zeg!
    Afschuwelijk dat iemand zoiets durft te leveren!
    Verkeerde bedrijf of niet, betaald of niet..je zit er mee en het moet opgelost!

    Mijn ouders hadden een scheur in het zwembadzeil, een mail gestuurd..hoorde niks en ineens kwamen ze een nieuwe bezorgen!

    Dat heeft niks met jouw tuinhuis te maken maar soms verloopt de zaak soepeler dan je vooraf denkt.

    Ik hoop dat ze open staan voor een passende oplossing.
     
  9. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Welke randdebiel impregneert het met stickers en al erop? Wat een d bedrijf!! Net of je die 119 stickers zo mooi vind dat je ze erop wil laten zitten..

    Dat bedrijf had ook wel kunnen bedenken om eerst de stickers eraf te halen en dan pas te impregneren

    Ik zou echt no way betalen . In jou geld zitten ook geen fouten, dus in het tuinhuisje hoort dat ook niet te zitten!
     
  10. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Wat een verschil zeg die stukjes die ze nu de sticker eraf
    is hebben geprobeerd te impregneren, ziet er echt niet uit! Daar betaal je immers niet voor :(
     
  11. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb vandaag naar het bedrijf gebeld.
    Ze waren niet echt vriendelijk.
    Ze zeiden dat ze het hebben neergelegt bij het inpregneerbedrijf en dat die met een oplossing moeten komen.
    Dus ik wacht nog ff af.
    Bedankt voor jullie reactie's, jullie zijn het dus met mij eens...

    @pcootje, fijn om van de 'expert' te horen dat ik niet gek ben :D
    Korting wil ik niet eens...ik wil gewoon een goed huisje, niet 1 die al 'gerepareerd' is, ik betaal voor een nieuw huisje niet voor een gerepareerde.
     
  12. pcootje

    pcootje VIP lid

    17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Of je wel of niet gek bent is een ander topic, maar mbt het tuinhuisje heb je het bij het rechte eind ;)

    leuk afschuif spelletje, maar daar heb jij niets mee te maken. Jij koopt bij hun en dat voldoet niet aan de afspraak.Zij moeten jullie probleem oplossen binnen een redelijk termijn en mogen het dan zelf uitvechten met de rest.

    In ieder geval niet betalen zolang het niet opgelost is...... en beter mailen dan bellen.
     
  13. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Na dat telefoontje dacht ik ook....het volgende contact wat ik heb doe ik per mail.
    Dan heb ik het ook zwart op wit staan.
    En je hebt gelijk hoor...het is hun probleem.
    Met wie zij het moeten oplossen heb ik niks mee te maken, ik heb zaken met hun gedaan.
     

Deel Deze Pagina