Hallo Dames, Heb hier ook al veel gelezen over het befaamde vruchtbaarheidsdrankje. Heb het dus deze week zelf ook maar in huis gehaald ( formula 23) Nu ben ik echt benieuwd wie het allemaal gebruikt heeft en ( misschien) daardoor zwanger is geworden?
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze die troep mogen verkopen. Als het echt zo werken, wat ik zeer zeker niet geloof, waarom zijn er dan stellen waarbij een kinderwens niet word vervuld? Ik geloof er dus absoluut niet, maar wil je wel heel veel succes wensen met zwanger worden. Gr. Vanessa
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het een beetje oplichterij, alsof je nadat je het drankje hebt gebruikt ineens zwanger wordt/ bent. Heb het vanmiddag ook bij de apotheek gevraagd (moest foliumzuur halen) en die zeiden mij ook dat het 9 va n de 10 keer niet werkt. Succes meid met zwanger worden
Foliumzuur heeft niets met zwanger worden te maken! Van dat drankje geloof ik het al helemaal niet. Gek verhaal zeg. Als het waar dan was dit forum niet nodig denk ik. Maar iedereen moet doen waar bij hij zich goed voelt! Gr Droom
het is geen troep! dit is wat op de site staat: Bij de vrouw wordt het hormonaal evenwicht hersteld en wordt de ontvankelijkheid van de slijmvliezen van de baarmoeder verbeterd. Door het verbeteren van de structuur van het baarmoederslijm, kan een een bevruchte eicel zich beter innestellen, waardoor een zwangerschap meer kans heeft door te zetten. Helpt ook goed tegen de ongemakken voor en tijdens de menstruatie en kan regelmaat brengen bij onregelmatige menstruatie. Bij de man helpt aloe vera de kwaliteit van de zaadcellen te verhogen. Naast een uniek reinigend vermogen heeft de FORMULA een weerstand verhogend en ondersteunend effect. Dit komt doordat het zure milieu een goede darmflora bevordert (ook in de paardenwereld wordt dit doeltreffend gebruikt bij darmstoornissen). De FORMULA bevat o.a. de bioflavonoïden Hesperidine en Rutine, die de werking zelfs nog versterken. Daarnaast bevordert het de opname van een aantal vitaminen en draagt bij aan het vermogen van ons lichaam spanning te hanteren. Daarnaast helpt ze bij het behouden van een goede gezondheid gebaseerd op een goede stofwisseling. Lichaamsfuncties versoepelen, doet de geestelijke druk afnemen. FORMULA 23 kent een rijke historie. De basis is sap van de Aloë Vera. Een plant die in tropische en subtropische gebieden heel bekend is. De sappen van deze plant blijken toepassingen te hebben op breed gebied. FORMULA 23 bevat 72 mineralen en sporenelementen die bijdragen tot ondersteuning van de lichaamsfuncties. De mineralen zijn allen van organische oorsprong, dus afkomstig van planten. het is dus niet een wonder drankje om zwanger te worden maar het helpt, het maakt de structuur van je baarmoedersijm beter zodat een eventueel bevrucht eitje goed kan nestelen. als je leest hoeveel dingen dit drankje nog meer allemaal doet dan kan ik niet geloven dat het troep is!
ja tuurlijk maar er staat niet dat als je het drankje neemt dat je dan echt zwanger wordt! als je niet wordt bevrucht en je gebruikt het drankje wel dan levert het je wel een heleboel andere dingen op, het is een gezond drankje.
ja zo komt het wel over, het lijkt erop dat als je maar dat drankje neemt dat je dan zwanger raakt. ik moet toegeven ik heb het drankje ook in huis maar heb er wel doorheen gelezen en dus ook gezien dat het verder erg goed voor je kan zijn. zoals dit : Daarnaast helpt ze bij het behouden van een goede gezondheid gebaseerd op een goede stofwisseling. Lichaamsfuncties versoepelen, doet de geestelijke druk afnemen.
Maar er worden meiden zovaak geholpen via medicaties en dan nog lukt het niet, en dan zou zo'n vruchtbaarheidsdrankje je helpen om zwanger te raken, nee dat geoof ik toch niet hahaha.
hoi, Ik geloof er niet in dat je er zwanger van kunt worden...als er medisch iets is wat niet in orde is.... Ik bedoel als je niet zwanger kunt worden zal dat niet ineens anders zijn door het drankje...dus over die vruchtbaarheidsverbeterende werking heb ik mn twijfels.. Maar ik denk wel dat het geen kwaad kan om je lichaam in goede conditie te krijgen....zoals het baarmoederslijmvlies en als dat in goede conditie is klinkt het mij niet raar in mn oren als de kans dan groter is dat een vruchtje zich beter kan hechten etc. kwaad kan het niet denk ik...als je maar in je achterhoofd houdt dat het (in mijn ogen) geen wondermiddel is... Hoe dan ook ik koop vanmiddag een fles bij de tuinen...en dan zien we wel, aloe vera is voor meerdere dingen goed dus haha t helpt altijd ergens voor
Bij de vrouw wordt het hormonaal evenwicht hersteld en wordt de ontvankelijkheid van de slijmvliezen van de baarmoeder verbeterd. Door het verbeteren van de structuur van het baarmoederslijm, kan een een bevruchte eicel zich beter innestelen, waardoor een zwangerschap meer kans heeft door te zetten. Bovenstaande zegt genoeg lijkt mij... Uiteraard moet eerst de bevruchting plaats vinden, dus als ei of zaad niet goed is (of hoe moet ik het omschrijven) dan werkt dat drankje ook niet... Maar het zou dus kunnen dat het de innesteling bevordert. Ik kan me voorstellen dat als je een tijdje bezig bent en het wil maar niet lukken dat je dan n maandje of wat dat spul gaat gebruiken... Het kan moed geven lijkt me, niet geschoten is altijd mis, zeg ik altijd maar Maar we moeten geen wonderen verwachten van het goedje...
Ben t helemaal met je eens! Inderdaad....als het biologisch gewoon goed zit met bevrucht kunnen raken...dus vruchtbaar zijn dan kan het misschien net dat beetje extra doen waardoor het goed zal nestelen....maar ja wonderen ..nee denk ik ook niet. Heb wel een fles gekocht was nu 5 euro bij de tuinen en t helpt sowieso voor je spijsvertering dus das wel iets wat ik kan gebruiken..haha...wie weet!
Je moet er ook niet van uit gaan dat het een wonder middel is! Maar waarom zou het kwaad kunnen? Ik vind dit hetzelfde als de dagelijkse vitaminen, die versterken je weerstand. Aloe vera verbeterd je slijmvliezen, spijsvertering, reiniging van het lichaam ect... Cranberry is goed voor de blaas... Het is dus goed voor meerdere dingen.
Ik gebruik nu Aloe Vera Sap (elke dag een beetje), mocht ik na 2 maanden nog niet zwanger zijn, ga ik toch de arts maar ns raadplegen, we zijn dan ruim anderhalf jaar met de pil gestopt...
Troep of niet, als iets aangeprezen wordt als HET middel voor duizend-en-een dingen is er meestal juist niks van waar. Als dit spul echt zo geweldig zou werken als wordt beloofd, zouden alle gynaecologen in Nederland het voorschrijven...
Ach nou ja...ik bedoel het is gewoon natuurlijk spul en t zal altijd ergens goed voor zijn. Ik zie het echt niet als het middel om zwanger te worden...maar gewoon als iets wat wellicht een goede uitwerking op mn lijf heeft... Maar ieder zn eigen....sommige kruiden en natuurlijke dingen zijn goed voor veel meer dingen dan1 ding...dus wie weet wat dit spul kan stimuleren! We zien het wel!
Nou , als het goed is voor de spijsvertering wil ik het wel proberen ! Dat het een wonder middeltje is geloof ik echt niet . Maar het is allemaal plantaardig wat er in zit en kan dus echt geen kwaad . Buitendat heb ik wel vaker gehoord dat Oloè vera goed voor het baarmoederslijmvlies is .... Ik zal het eens vragen aan de huisarts maandag , moet er toch naar toe . Mag toch aannemen dat hij wel weet waar dat spul (Aloè vera) allemaal goed voor is ! Hoewel je dat met mijn huisarts nooit weet Groetjes Joyce