Ik ga deze week de kleertjes van mijn oudste en jongste dochter uitzoeken en sorteren voor eventueel op een rommelmarkt te gaan staan. Mijn jongste draagt nu maat 62. Heb een paar shirtjes van bijvoorbeeld Lief in maat 56.Volgens mij maar 4 x aangehad en nu al te klein (ze was al flink bij de geboorte). Want zijn normale prijzen om te vragen, voor merk/ niet merk? En wat doen jullie met kleding wat niet meer zo mooi is (maar niet kapot), maar duidelijk gedragen. Gewoon in de kleding bak?
Als mijn dochter toe is aan een nieuwe maat dan zoek ik alles uit, was de kleertjes en zet ze op Marktplaats. Meestal een vuilniszak vol, merk en merkloos, gedragen of bijna niet/ongedragen. Krijg er meestal 15 euro voor. Je kan het ook in de kledingcontainer gooien of naar het leger des heils brengen, maar ik heb het niet breed en zie er graag wat voor terug Je kan ook op de rommelmarkt gaan staan, dan kan je er wellicht nog wat meer voor krijgen. 1 euro voor merkloos en 3 euro voor merk, mits het er goed uitziet natuurlijk.