Met kerst gaan we gourmetten. Nu vroeg ik me af of dit kwaad zou kunnen voor mn 2 maanden oude zoontje. Ik las namelijk net dat vogeltjes het loodje kunnen leggen door de teflondampen...Gourmetten jullie met kleintjes? Ben ik te overbezorgd? Ben erg benieuwd naar jullie mening.
Hier zat ie er met twee weken in z'n wippertje bij op tafel dus ik vind je overbezorgd ja ...wij zaten met z'n tweetjes te gourmetten en de tafel is groot, met een volle tafel zou ik 'm er natuurlijk niet bij zetten maar gourmetten en baby's gaan in mijn ogen prima samen.
Nog nooit over nagedacht... Wij hebben gegourmet met de kerst toen onze meid 9 maanden oud was. Ze heeft het overleefd!
Wij hebben gegourmet toen ze ruim 5 maanden, geen probleem! Toen ze 13 maanden was weer, kon ze al een klein beetje mee eten zelfs! (De groentes dan he) En nu met de kerst weer gourmetten (ja, wij zijn fan van gourmetten! Haha) en ze eet gewoon mee (ruim 17 maanden) Maar ook met zo'n kleintje zie ik het probleem niet zo
wij gaan 2 avonden gourmetten, de ene keer met zen 6en, de andere keer met 9en. Beiden keren slaapt onze dochter boven. Vaak hangt het blauw van de rook en ik denk dat dit voor haar nog niet goed is, om heel de avond in te liggen.. Voor de flessen zal ze wel ff naar beneden komen, maar daar is dan Max een uurtje.. Ons meisje is dan 9 weken
Wij hebben met 6 maanden 2 keer in cp huisje gegourmet dus alle ruimtes hebben er last van zo ook kamertje van Siem. Maar hij leeft nog Denk dat je ook goed moet luchten tijdens gourmet...
Je hebt ook van die gourmet stellen waar geen vet/olie op hoeft, die hebben beduidend minder last van rook en spettert ook minder. Vind dat een stuk fijner Misschien een idee?