wat is handig om te vragen? (oppas)

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik krijg vanmiddag een meisje op bezoek die zo af en toe op sam gaat passen, maar wat is nu handig om te vragen en van haar te weten?

2. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

- ervaring
    - hobbies /interesse
    - opleiding (of waar ze mee bezig is)
    - wat ze precies hiervan verwacht

zelf kun je iets over je kind vertellen en kijken hoe ze daar op reageert. Maak duidelijk wat jij precies verwacht

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

of ze referenties heeft van andere adressen
    wat ze verwacht van de baan (kun je gelijk kijken of jullie een beetje op 1 lijn zit)

Ik zou daarnaast vertellen wat je van haar verwacht en dingen vertellen over je kindje.

weet niet of je kindje erbij is? dan kan je kijken hoe ze reageert op je kindje en je kindje op haar

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

mijn zoontje is er idd gewoon bij, had gevraagd of ze even kennis wilde komen maken met sam:)

en wat geef je nou een oppas qwa geld?

5. tulip

tulip Niet meer actief

ik weet niet hoe oud ze is en waar je haar van kent, maar misschien ook vragen of ze een achterwacht heeft (haar moeder ofzo) die ze kan bellen mocht ze ergens niet uitkomen.

Verder zou ik wat persoonlijke dingen vragen om er proberen achter te komen wat voor soort meisje het is.

Wat je betaalt is denk ik ook heel afhankelijk van de leeftijd ervaring en opleiding. Als ze een bijna afgeronde pedagogische opleiding heeft, dan kan ik mij voorstellen dat je meer betaald.

Deel Deze Pagina