Vandaag is mijn temp weer gestegen, na de dip van gisteren. Mag ik hoop hebben? Ik heb deze morgen getest, maar helaas nix te zien. Dinsdag ga ik weer testen als ongi uitblijft... Alvast bedankt voor het mee kijken!
Geen idee, maar voelde gisteren wel behoorlijk wat krampen. Alsof ik ongi werd. Maar nu m'n temp weer omhoog is, gaat m'n gedachte naar innesteling ipv ongi... Vandaar m'n vraag. Zelfs m'n man vind t wel heel spannend deze ronde... Terwijl hij eigenlijk best nuchter is, en is geweest de vorige rondes...
hoop mag je altijd hebben zolang je geen bloed ziet ik zou zeggen: niet meer testen zolang je nod niet aangebroken is... en hopelijk binnen een klein weekje een positieve test!
Je mag wel degelijk hoop hebben. Kan een innestelingsdip zijn, maar dat weet je nooit echt. En inderdaad... laat de tijd even gaan en test op NOD
Tja... M'n NOD... Gezien mijn vorige cycli gaat dat dus maandag of dinsdag zijn... Vandaar dat ik dinsdag weer wil testen als ongi uitblijft... I know, korte lf... Misschien toch eens voor bellen als ik na deze ronde weer ongi ben... Of niet?
lf moet dacht ik minstens 10 dagen zijn... als het korter is, kan je ook zwanger worden maar dan wordt het 'moeilijker' dacht ik. je ha kan je altijd bellen als je je ergens onzeker over voelt, maar gezien je nog maar in ronde 4 zit, gaat je ha waarschijnlijk zeggen dat je nog een tijdje moet proberen (tot een jaar zonder zwangerschap is niet abnormaal - helaas......) succes en hopelijk snel positieve test!
Hoop hebben mag altijd. Maar hoop hebben obv een temp kaart ben ik de laatste tijd iets cynischer over geworden. Ik heb de mooiste kaartjes voorbij zien gaan die helaas toch met een ongi eindigde Daarom heb ik zelf niet meer getempt na m'n eisprong. OP zich lijkt je tov je andere kaartje hoog te zitten, maar een temp kan ook snel instorten. Hoe verrot ook, blijft nog even afwachten ben ik bang.
Omdat je al getest had vroeg ik dat ts Maar van welke cyclus ben je uitgegaan? Je moet eigenlijk altijd je langste cyclus pakken
Mijn langste cyclus was 39 dagen. Ik zit nu op cd 37. Dus dinsdag cd 39. En mijn langste lf was 10 dagen. Zit nu op 9 dusja... Word een beetje gek van m'n lijf en al z'n signalen....
Hmmmm na de dip zou je dan idd denken dat je ongi werd. Heb je wel gewoon normaal je temp gemeten? Er was niks geks ofzo?.
hmm ja afwachten dan maar... Ik wens je succes iig...ik ben vanaf morgen op vakantie dus zal het niet meer kunnen lezen
Meis ik hoop het echt voor je, maar pak het met een slag om de arm. Afgelopen maand had ik echt een absoluut perfect kaartje en voelde me op en top zwanger (2x geweest dus herkende het echt) en toch werd ik keihard op 15 dpo ongesteld...... Maar nogmaals, ik duim kei hard voor je dat het bij jou een goed teken is.
Lieve dames, Ik wilde eigenlijk vanmorgen een testje doen, maar heb me weten in te houden. M'n ongi is nu nog steeds niet gearriveerd, dus ga morgenochtend testen... Duimen jullie met me mee? Hopelijk betekend de tempdip van vandaag niets... Ik hou jullie op de hoogte!