bruin bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Nataly, 7 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Gisterenmorgen en vanmorgen had ik ook weer nadat ik naar de wc geweest ben bij het afvegen een behoorlijke veeg rood/bruin. Verder heb ik soms op de dag wat bruine afscheiding.

Volgens de calculator op deze site was gisteren mijn innesteldag en heb ik mijn eisprong 1 maart gehad, uitgaande van mijn gemiddelde cyclus.

Als dit een innestelingsbloeding is hoe lang kan die dan duren? en hoe heftig kan dit zijn? Wat zou het anders kunnen zijn?

Veel liefs
    Nataly

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Nataly,

een eventuele innestelingsbloeding is vaak vanaf een dag of 6-7 tot 2 weken na de bevruchting, maar je kunt ook een beetje bloedverlies krijgen van de eisprong zelf. Het zal waarschijnlijk dus van een van de twee zijn en ik duim met je mee dat het het eerste is...!

Groetjes Brigitte

3. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Bedankt voor je antwoord,

Kan die bloeding dan een aantal dagen tot een week duren? Ik heb namelijk nu al voor de 4e dag bruin bloedverlies?

Dus kan een innestelingsbloeding of een ovulatiebloeding meerdere dagen duren tot wel een week?

Ik hoor graag van je.

Veel liefs
    Nataly

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Nataly,

ja, dat kan van allebei een weekje komen.

Groetjes Brigitte

5. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Nog 1 vraagje,

Hoe heftig kan zo'n bloeding zijn? Ik heb namelijk een aantal dagen alleen bij het afvegen wat bruin bloed.

Zaterdag had ik best wel echt bloed de hele dag door. Ik moest maandverband gebruiken. Ik dacht dus dat ik ongesteld geworden was, maar gisteren en vandaag is het dus weer over en heb ik alleen nog maar een heel klein beetje bruin bij het afvegen.

Normaal ben ik toch wel 3 of 4 dagen echt ongesteld.

Groetjes
    Nataly

6. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Nataly,

voor een menstruatie is het eigelijk te vroeg. Ik denk dat je zaterdag gewoon een relatief 'grote' bloeding hebt gehad van een van de twee. En daar kun je echt nog een week bruin bloedverlies van houden.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina