Wat is een zwangerschapsring

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lady1234, 30 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady1234

    Lady1234 Lid

    13 apr 2023
    93
    15
    8
    Vrouw
    Sorry hoor misschien een stomme vraag
    Maar wat is een zwangerschapsring?

    Op mijn echo zie je alleen een vruchtzakje en een dooierzakje maar geen zwangerschapsring waar veel mensen over praten op forum.

    Wat betekend dit
     
  2. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    3.039
    2.885
    113
    Vrouw
    Een zwangerschapsring zie je alleen op hele vroege echo's. Voordat het vruchtzakje en dooierzakje zichtbaar zijn. Dus geen zorgen en gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    54.028
    15.244
    113
    Nabij Utrecht
    Dat is een soort van ring van verdikt baarmoederslijmvlies waar het vruchtzakje uiteindelijk in zal ontstaan/zichtbaar zal worden.
    Dus alleen zichtbaar bij hele vroege echo's.

    Jij bent al verder om dat te kunnen zien ;)
     
  4. ANOXX

    ANOXX Lid

    5 dec 2023
    71
    9
    8
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal, nou ben ik nieuw hier weet niet zo goed hoe het hier werkt .
    Maar wil eff mijn verhaal kwijt .
    Nou heb ik begin juli tot begin augustus onveilig seks gehad . En ik had wel symtonen grommeld buik , beetje misselijk minder bloedverlies dan normaal ben 24 aug, 24 sep normaal ongesteld geweest en daarna werd het steeds eerder en minder .

    nou heb ik een paar testen gedaan + bloedtest allemaal negatief en kreeg 1 test positief ik denk een indroogstreep maar toch een echo gedaan , maar weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden heb ook fotos van de echo
     
  5. ANOXX

    ANOXX Lid

    5 dec 2023
    71
    9
    8
    Vrouw
     
  6. ANOXX

    ANOXX Lid

    5 dec 2023
    71
    9
    8
    Vrouw
    Dit was mijn echo en volgens mij een indroogstreep
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. ANOXX

    ANOXX Lid

    5 dec 2023
    71
    9
    8
    Vrouw
    Daarna ook geen seks meer gehad na begin augustus trouwens , en de echo was 9 november . Ik kan niet te vroeg zijn ? Of dat de echo niet goed gedaan is ?
     
  8. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    3.039
    2.885
    113
    Vrouw
    Hoi! Je kunt het beste een eigen topic openen, je zit nu in een topic van iemand anders.
    Maar om antwoord te geven op je vragen, je bent niet zwanger. Echo was niet te vroeg gezien timing van sex, en als je zwanger was geweest zou er sowieso iets uit de bloedtest gekomen zijn.
    De streep op je test is inderdaad een indroger. Testen alleen aflezen binnen afleestijd, en zelfs binnen afleestijd staan de blauwe testen er om bekend vals positief te zijn.
     

Deel Deze Pagina