mee naar het ziekenhuis

Discussion in 'De bevalling' started by linda1986, Apr 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linda1986

linda1986 Actief lid

Mar 16, 2009
    111
    0
    0
    Hallo,

Wat nemen jullie mee naar het ziekenhuis? Ook kraamverband, of krijg je die in het ziekenhuis? En ik ga flesvoeding geven (friso) zal ik deze ook meenemen en ik geef voeding uit een difrax flesje, deze ook meenemen?

Kunnen jullie me helpen?

Liefs Linda

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Naar het ziekenhuis hoef je geen kraamverband mee te nemen, dat krijg je daar. Ook hoef je geen flesvoeding en / of flesjes mee te nemen, ook dat hebben ze daar.

3. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    Ik weet niet wat voor flesvoeding ze in het ziekenhuis geven maar als ze daar een andere merk hebben kan je beter je eigen meenemen, anders moet je thuis weer overschakelen.
    Kraamverband hebben ze daar inderdaad, Zoogkompressen weet ik niet.. neem aan van wel

4. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    in het ziekenhuis hebben ze meestal kant en klare voeding van nutrilon

5. juud21

juud21 Lid

Jun 1, 2007
    56
    0
    0
    muziekdocente, tandartsassistente
    Hasselt
    in het ziekenhuis hebben ze alles bij de hand.. Als het goed is heb je ook wel een lijstje gehad met wat je wel mee moet nemen naar het ziekenhuis.. Dat zijn alleen de echt nodige dingen die van jezelf zijn. Zoasl kleren enz.. de rest hebben ze allemaal daar dus daar hoef je je geen zorgen over te maken..

6. Je hoeft idd geen voeding enz mee te nemen hoor.
    Dat hebben ze allemaal daar!
    wij wilden van friso de hypoallergeen gaan geven en zelfs die hadden ze daar!
    Ze hebben het daar allemaal dus maak je daar geen zorgen om!
    En flesjes hebben ze ook en kraamverband ook ...

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier hadden ze geen zoogcompressen, wel de kraamverbanden.
    In ons ziekenhuis hebben ze nutrilon voeding, dat is kant-en-klare voeding in potjes, met spenen die op de potjes passen.
    Dus in principe is voeding en flesje niet nodig.

Misschien kun je het ziekenhuis even bellen om te vragen wat voor voeding ze normaal in huis hebben.

8. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Bij ons in het ziekenhuis hadden ze gewoon kraamverband, zoogcompressen en gaven ze standaard Friso voeding. Maar als je andere voeding wilde geven, dan bestelde ze en gaven ze dat.

Vaak zijn er ook avonden in het ziekenhuis, waar ze informatie geven mbt bevallen etc. Misschien krijg je daar ook wel informatie over. Ik ben daar zelf nooit heen geweest, omdat ik eigenlijk thuis wilde bevallen, maar met 36 weken in het ziekenhuis moest bevallen.

9. linda1986

linda1986 Actief lid

Mar 16, 2009
    111
    0
    0
    Hoi Hoi,

het klopt dat het ziekenhuis een infoavond heeft maar ik ben 16 juni uitgerekend en de infoavond is 28 mei.. voor mijn gevoel erg laat. Wellicht nog niet te laat haha. Ik neem voor de zekerheid gewoon friso voeding mee en ook een eigen flesje ik wil die difrax flessen gaan gebruiken. misschien dat ze anders weer moet wennen aan een ander speentje?

10. spooky

spooky Bekend lid

Mar 15, 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik zou wel je eigen flessenspeentje gebruiken.
    mijn zus is in het ziekenhuis bevallen van een tweeling en die moesten daar een paar weken blijven en toen ze eenmaal thuiskwamen dronken ze niet omdat ze andere speentjes gewend waren.

Share This Page