Vorige week donderdag rij ik in de avond even naar Harderwijk. Dus ik rij zo, ik trok op dus reed 60 waar je 80 mocht, draait er iemand vlak voor me in tegengestelde richting de weg op, compleet over mijn weghelft. Ik rem en wijk uit, anders had ik erbovenop gezeten. Klap ik met mn auto op zo betonnen balk (die je ook bij parkeerplekken ziet) langs de kant van de weg. Sta ik daar, ik eraf gereden, ergens gestopt, gekeken, niets te zien in het donker. Ik rijden, niets aan de hand. Kijk ik naar me stuur. Helemaal scheef bij rechtdoor rijden, auto was amper te houden bij oneffenheden in de weg. Naar de garage, spoorstang stuk, spoorkogel, alles vervangen. Ik mn wielen laten uitlijnen, is ook mn hele schroefset (dus veerpoten etc) stuk, helemaal doorgebogen waardoor mn wiel helemaal naar binnen staat aan de bovenkant. Nu een nieuwe schroefset besteld, met dikke tegenzin want die dingen zijn duur en zonde als het niet nodig was, en ik heb de kosten van het uitlijnen, spoorstang en spoorkogel ook nog, en dat door zo stom iets. Op mn verzekering verhalen doe ik niet, want dan betaal ik in totaal 1800 euro meer. Vervolgens sta ik ergens te wachten om rechtsaf te gaan, komt er een bus aanrijden, die rijdt gewoon door! Ik was echt op het laatste moment weg want anders was ik gewoon compleet platgereden. Wtf zeg! Wat een schijtzooi! Mensen zien me gewoon niet meer terwijl mijn lichten gewoon aan zijn standaard. Hieronder een foto van mn wiel Ziet er wel tof uit zo negatieve camber, daar niet van, maar wel aan beide kanten dan :') Wat een klotezooi. Waarom kijken mensen gewoon niet? Mn auto was net 2 weken klaar, ramt iemand mn complete zijkant in omdat ze niet kijkt, nu dit weer.
Ooohw dat is zuur.. Sowieso vraag ik me meerdere malen per dag af hoe sommige mensen aan hun rijbewijs komen..
Oh meid, das echt balen. Iemand anders helpt je auto naar knoppen! Hoop voor je dat de kosten mee vallen.
Oh das mooi kut Mensen leven steeds meer in hun eigen wereldje.. Je merkt het steeds vaker in het verkeer.. Ik heb een opvallende kleur auto en nog zien ze die niet.. knal rood.. Al was hij pimpelpaars met een goud randje ze presteren het om de auto niet te zien..
Volgens mij ruiken die mensen dat jij erg zuinig bent op je auto en er veel waarde aan hecht haha....kunnen ze niet hebben denk ik. Maar idd, ik ram ook meerdere keren per dag op de claxon omdat een of andere staatsdebiel op het zelfde plekje van de invoegstrook wil rijden als ik.
Nee, apeldoorn kom ik niet. Weg van Swifterbant naar Dronten/Harderwijk, Bisonweg Nope, geen kenteken, donker, lichten schijnen in je face, en als ik op een paal ram, keer ik niet meteen om, eerst kijken wat de schade is, en dan is de vogel al gevlogen.
Van sommige mensen vraag je je inderdaad af hoe ze aan hun rijbewijs komen.. Wat een debiel! 900 euro? pff ben je mooi klaar mee! Gelukkig maar dat je zelf niks aan over gehouden hebt meis.
Kan niet. Waarborgfonds is alleen als er echt schade is ontstaan met een andere auto (aangereden dus)
Wat balen zeg. vind wel dat ze daar ook altijd hard rijden en niemand kijkt links of rechts. Groetjes
Het ligt ook aan de tijd van het jaar. Er gebeuren nu veel meer (bijna)ongelukken. Mensen zijn eerder moe, vroeg donker, vallende blaadjes. Maar ja, daar schiet jij niets mee op.