Krijgen die van kruidvat 2 voor 5 euro een indroog lijn zo ja na hoeveel tijd is deze test niet meer geldig? Groetjes
Heb gisteren morgen getest en na 5 minute gewoon de vuilbak in gegooid. Heb zelfs niet langer gewacht. Nu dacht ik toen ik de vuilbak open deet en ik zag dat ligge nog eens kijken. Nu stond er een ligt streepje. Of het nu een indroog lijn is of niet ik weet niet wat heb na 5 min niet meer gekeken. Het was vandaag denk ik mijn NOD. Maar nog geen maandstonde te bespeuren. Ook geen tekens. Ben wel moe maar komt dat nu door de vermoeiende dagen of? En heb ook nogal een emotionele schommelingen deze week. Ochja zou het zou het niet? Zal nog maar niet te hard hopen! Groetjes
Ja als ik de foto op i pad zelf zie zie ik de lijn wel maar hier op de site precies niet ik ga morge nog is teste met een cb die van kruidvat heb ik niet meer. Hopelijk morge een mooi kerstkadotje!
Heb een cb test gedaan. Als ik heel veel moeite doe zie ik precies een streepje maar dan ineens weer niet meer. Het zal dan toch niets zijn denk ik. Voel me wel beroerd vandaag en heb mijn maandstonde nog niet. Als ik dan toch niet zwanger ben hoop ik dat ze snel komen want. Groetjes
Spannend zeg.. Je dacht dat het gisteren je NOD was, maar niet zeker dus? Dan ben je misschien nog Iets te vroeg met testen? Over 2 dagen nog eens testen san is het hcg ook gestegen..
Ja ik de k het Ik heb de 9e en de 10e twee dagen buikpijn gehad dus ben ik er van uit gegaan dat dat mijn eisprong was omdat ik het echt herkende van voor mijn pil! En als ik dan tel was het gisteren mijn NOD. Het is de eerste ronde nog maar dus kan niet zeker zijn. Zou het kunnen dat er nog te weinig hcg is? De meeste testen hier al voor NOD positief dus. Heb ook nog zo een digitale liggen. Heeft die minder hcg nodig? Groetjes
Nee, je had beter nog ff een kv2v5 kunnen doen Ik zie nl op de test die je in de prullenbak hebt gegooit wel iets, maar zoals Melanie zegt, volgensmij ook niet op de goede plek
Heb geen van kruidvat meer liggen en kruidvat is niet open dus. We wachten maar gewoon af. Prettige kerts!
Dat wat jij ziet is geen streepje van een positieve test...daar hoort het tweede streepje niet te staan Even wat druppels water in de test doen
Ik heb altijd indrooglijntjes met die van de kruidvat. Laat me elke maand weer gek maken met die tuurlijntjes. Heb mij voorgenomen om volgende ronde ze echt na 10 min weg te gooien.
ik heb hier nooit een indroog lijntje bij de KV 2 voor 5 gehad. ze bleven altijd omo wit zelfs na uren. toen ik eind augustus een vermoedden had dat ik wel eens zwanger kon zijn een test gedaan (in de middag) maar die leek wit te blijven dus in het mandje naast de wc gegooid en niet meer naar gekeken. tot 2 uur later.. ik wou hem weg gooien en opeens zag ik toch echt een roze streepje maar wist dus niet of die er ook binnen de tijd stond omdat ik na 3 min de test al had weg gelecht ik zat ook nog maar 6 dagen voordat ik weer ongi had moeten worden. volgende ochtend toch weer een testje gedaan met ochtend urine en toen zag ik na 5 min een licht streepje maar wel donkerder dan die van de dag ervoor.. vervolgens die middag een digi van CB gehaald en daar stond zwanger op. de dagen erna elke dag een KV 2 voor 5 gedaan en hij werd elke dag weer donkerder. dus ja het kan zeker als er een licht streepje staat als je de test later terug pakt maar je zal de komende dagen ook nog moeten testen als je wil weten of je ook echt zwanger bent.