Ons meisje is helemaal weg van Nijntje. Nu hebben wij op het werk de cd 'Dans mee met Nijntje en haar vriendjes' liggen, maar deze is zo bekrast, dat ik deze niet branden kan. Overal is de cd uitverkocht, op marktplaats kun je 'm niet krijgen en ook niet in de cd-winkels. Wie heeft deze cd liggen, is nog goed en gebruikt 'm niet meer en wil 'm eventueel aan mij verkopen? Bezorgkosten zijn uiteraard voor mijn rekening! Ik hoor graag!
Ik had deze, heb 'm een paar weken geleden verkocht op Marktplaats. Werd overstroomd met mailtjes! Blijkbaar zijn veel mensen hier naar op zoek. De CD en het boekje worden niet meer uitgegeven door de uitgever dus ik hoop dat je 'm ergens 2dehands kunt vinden.
kun je hem anders niet opzoeken via zo'n programma en zelf branden. Ik heb hem niet, maar misschien heeft iemand hem hier en kan die hem kopieren voor je en dan betaal je de kosten voor verzenden en het cdtje???
Hier zie ik hem. Het is een boekje met een cd. Nijntje audioboeken bij Luisterboeken.nl Dans mee met Nijntje + CD | 9789054447634 | Dick Bruna | Kinderboeken (algemeen)
Bedankt voor het meezoeken, maar dit is niet degene die ik bedoel! Ik heb per ongeluk Dans mee met Nijntje in de titel gezet, maar het moet zijn 'Zing mee met Nijntje', dat is een andere cd! Zal het direct veranderen!