Grote kans dat hij er straks 5 keer opstaat. Zat gisteravond ook op FB met een stel, en daar waren ook steeds problemen. Iemand had een foto erop gezet en die was ook niet zichtbaar, maar later stond die er ook 2 keer op. Vandaag nog niet echt erop geweest. Zal zo eens kijken.
Haha.... heb wel gisteren de laatste reactie bij iemand geplaatst, gisteravond. Soms heb je niet altijd een reactie klaar, jullie wel? Maar krijg ook niet echt de indruk dat ze bij mij problemen hebben met reacties plaatsen. EDIT: net weer even een reactie bij iemand gegeven en geen problemen. Vreemd dat verder iedereen in dit topic wel problemen heeft.
Is het probleem er nog steeds? Hier net op fb geweest en geen probleem ondervonden. En ja heb reacties geplaatst haha!
ik had geen problemen, manlief had ergens gereageerd en kreeg maarliefst 72 keer hetzelfde berichtje achter elkaar omhoog komen, dat er een reactie was hahah die heb snel zijn fb uitgemaakt werd gek van die berichtjes
ja hier ook problemen met fb, sinds gister middag al! ook de chat doet bij mij raar, als ik naar iemand typ komt het niet aan bij hun, of pas veeeeel later..en idd dat gedoe met reactie's en meldingen, dan weer wel zichtbaar, dan weer niet. pfff
Volgens mij zijn ze bezig met dingen die ze niet moeten doen. Mijn profiel is gewoon omgezet naar de tijdlijn. En nee, dat heb ik echt niet zelf gedaan. Kreeg wel de keuze om na het testen meteen om te gaan naar de tijdlijn en anders zou dit op 28 augustus gebeuren. Ik denk dus dat ze zelf bezig zijn en dat fb daarom af en toe vreemd doet.
nee dat klopt, dat doet fb zelf, iedereen moet verplicht over naar tijdlijn. Baalde ook als een stekker..
dat van die tijdslijn is normaal hoe dat gaat. Je kiest er idd zelf niet voor dat gebeurd op een gegeven moment. Iedereen word overgezet naar de nieuwe tijdslijn. Dan kan je idd kiezen een paar dagen nog je oude account te gebruiken en dan gaat hij over naar de tijdslijn na die paar dagen of dat je gelijk kiest voor de tijdslijn. Zo ging dat bij mij ook een tijdje terug.