Eigen merk van de kruidvat is wel 2voor5. Maar die hebben ze niet altijd. Ik heb ze laatst nog gekocht, dat was voor mij voor het eerst dat ik deze kon krijgen, daarvoor stonden ze er nooit.
Ik heb de goedkope test (2 voor 5 inderdaad) gehaald bij de Kruidvat. En ik heb hem maar gedaan. Want m'n huis is ook weer mega slecht en ach voor dat geld kan het geen kwaad om een testje weg te moeten gooien dacht ik. Vandaag gedaan en ik ben nog niet zwanger. Op zich wel goed om even een ongesteldheid af te wachten ook. Maar dan mag die nu wel komen vind ik haha.
Jou weekend is wel snel voorbij haha zo herkenbaar, toch maar even een testje doen, ach ja zolang het financieel haalbaar is en je jezelf niet gek maakt (wat eeeeeerrrrruuuuugg moeilijk is weet ik)... Jammer dat die testjes alleen nooit 2 streepjes laten zien he!! Ik heb er ooit een gehad (en dat terwijl ik de pil gebruikte destijds) die heb ik dus mooi bewaard, ik dacht als ik nou ooit zwanger wil worden en het lukt niet dan heb ik bewijs dat het wel moet kunnen!! Ik zal hem maar weer eens opduikelen om mezelf moed in te praten. Heb jij/jullie ook zo'n moeite om het 'los te laten' zoals ze het zo mooi zeggen? Ik wil heel graag zwanger worden dus vergeten kan ik het niet maar ik wil ook graag mezelf blijven en dat het leven, of zoiets normaals als vrijen ook nog leuk blijft. Dat lukt me nog wel (is 'pas' ronde 8) maar merk wel dat gedachtes over zwanger worden steeds meer de overhand beginnen te krijgen... Isade
Hopen dat je snel zwanger wordt. Het kan wel inderdaad even duren voor er een menstruatie komt heb ik gehoord. Soms gaat het snel en soms duurt het wat langer. Hoe dan ook, laat je niet gek maken! Je bent nog maar net gestopt. succes
Sensitest, via internet bestellen... ps zie wel dat ik me vergist heb, waren in totaal 27 testen. dus 24 ovulatietesten en 3 zwangerschapstesten. Staat onder de aanbiedingen!! succes
Hey, Ik las je symptomen..en dat het na een paar dagen over was...dacht direct eisprong!! Ik heb ook erge buikpijn namelijk...niet echt rechts of links, gewoon pijnlijk alsof ik ongesteld moet worden trekkend gevoel...zeurderige krampen...vaak ook moet ik veel poepen (bloos) en veel afscheiding...(hoeft niet plakkerig te zijn, bij mij is het waterig.....) werd me duidelijk toen ik ovulatie testen ging gebruiken dat het daarom was. Voorheen geen idee wat eisprong nu was enz... Ik denk dat je over 2 weken misschien ongesteld gaat worden......of niet........ Succes!