Dat is een stekje volgens mij. Die zou je opnieuw kunnen planten.. @saja mooi die blauwe. Maar als hij uitgebloeid is krijg je geen blauwe terug hoor het is gewoon gespoten
Weet ik Mn man werkt in de orchideeën dus krijg ze vaak En wilde graag zo'n blauwe ( hij is overigens niet gespoten maar er zit inkt in de potgrond )
Doe mij ook zo'n man!! Hahaha, ooh kan dat ook. Ik had het eens aan mijn pa gevraagd en die zei dat ze gespoten waren, vandaar. (hij is ooit hovenier geweest)
Dan ben ik blij dat ik geen blauwe heb gekocht want ze zijn schrikbarend duur hier bij de tuinwinkel en als ze dan ook niet eens blauw terug komen dan is de moeite er niet voor mij. Heb hier een Vanda maar weet niet of ik die nog in bloei ga krijgen. De laatste bloem is er net af gevallen
ik heb er 1 gekortwiekt en dat is nog niet eens zo heel lang geleden. Nu komen er 2 takken uit. Ik heb ook 2 blauwen, helaas zijn de bloemen eruit. ben benieuwd of ze weer zo blauw gaan bloeien.
Voor zover ik kan zien zijn dat idd wortels Majel, maar van stekken heb ik jammer genoeg geen verstand!
Heb het trouwens opgezocht Majel; Dat is een baby-plantje die op een tak van de moederplant groeit. Ze noemen het een "Keiki". Je kan opzoeken via google hoe je het plantje kan verpotten (meestal als het genoeg wortels heeft en je moet goed letten op de potvulling die je gebruikt). Heb dus zelf ook een Keiki (blaadjes die uit een tak gekomen zijn) en ben er blij mee, hoe schattig!