Ja ik voel het heel duidelijk, ik heb of links of rechts een zeurige gevoel wat meestal 1,5 dag duurt begint met een licht gevoel en neemt steeds meer toe en dan opeens is het over dan weet ik dat mijn eitje is gesprongen. Soort van opgeblazen gevoel.
ja heel goed. Heb eerst altijd ongeveer 3 dagen van te voren vruchtbaar slijm en dan een dagje pijn link of rechts en ongeveer 14 dagen later ongesteld.
Ik voel het ook duidelijk. 2 of 3 dagen. De laatste dag doet het soms best pijn. Het voel als een vol en drukkend gevoel. Of er iets op spingen staat eigenlijk . Als de pijn weg is, is m'n ei gesprongen. Precies 14 dagen later ongesteld en ook bevestigd met een ovulatietest dat de pijn inderdaad betekend dat m'n eisprong er aan komt (positieve ovulatietest).
Meestal kan je dus niet je eisprong voelen, maar wel de laatste groeispurt van het eitje! Als je een positieve ovulatietest hebt, komt je eisprong er pas binnen 12-36 uur aan... Je eisprong voelen, ik geloof er niet echt in! Als ik die pijn voel, doe ik een ovulatietest en heb ik meestal mijn piek, wat dus niet je eisprong is die je voelt, maar wel het groeien van je eitje!
Ik heb ook iedere maand ovulatiepijn, duurt bij mij meestal een paar uurtjes. Duidelijk een pijnlijk/zeurderig gevoel links of rechts. Ik krijg dat ook meestal ongeveer 24 uur na mijn positieve ovu test dus geloof dan ook wel als de pijn weg is dat die dan is gesprongen
Ik voel nooit iets van pijn rond de eisprong. Wat ik wel heb een dag voor en op de positieve ovulatietest is dat ik pijn heb met seks. Dan moeten we rustig aan doen haha lijkt alsof m'n baarmoeder pijnlijk is.. Ik merk trouwens niks van verandering in afscheiding of slijm. De meeste hebben toch rekbaar slijm dan? Ik merk echt geen verschil. zijm er meer die dat hebben?
Ik heb ook de ene maand wel rekbaar slijm en de andere maand niet. Het vrouwenlichaam blijft iets aparts
Nee. Nog nooit. Merk wel dat afscheiding op gegeven moment slijmeriger wordt, maar dat is dagen achter elkaar, de ene cyclus meer dan de andere, daar kan ik echt geen duidelijk moment op vastpinnen. Had het wel handig gevonden, gezien mijn cyclus toch een beetje wisselt en ik toch altijd dagen aan het afwachten ben wanneer menstruatie nu komt. Ik zou graag beter willen weten waar ik aan toe ben , hou niet zo van verrassingen ha ha!
Soms, niet iedere maand. En dan voel ik een soort zijpijn, wat je hebt als je te lang rent, maar dan net op een andere plek in mijn zij en continu tot het eitje echt gesprongen is. Daarna is het ook vrijwel meteen weg. (en een bijkomend voordeel is dat ik net voor/tijdens mijn eisprong ook een zeer hoog libido heb. Maar dat snap ik wel, biologisch gezien. )
Ik voel het wel duidelijk... Ik voel de groei en daarna de sprong.. geen pretje. Als je het googled lees je wel degelijk dat een eisprong gevoeld kan worden in tegen stelling wat sommigen beweren dat dat niet kan. Gyn,VK en HA bevestigden dan ook bij mij.
Ik voel mijn eiersprong duidelijk. Heb een borrelende gevoel in mijn buik met krampen erbij. Mijn slijm is heel dik en daarna neem't de dikte af en weet ik dat mijn eiersprong is geweest.