wat is er aan de hand?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door geeke, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geeke

geeke Lid

14 aug 2006
    50
    0
    0
    Belgisch Limburg
    hoi hoi

ben in juli gestopt met de pil en werd ook netjes na 27 dagen ongesteld
    maar nu ben ik aan t twijfelen of dit wel ongi's waren, ze duurden maar 4 dagen terwijl ze anders altijd 6 dagen duurden en het was ook veel minder bloedverlies en ook geen ongi pijnen gehad.
    nu heb ik sinds gisteren bruinverlies, helemaal niet veel hoor, maar toch dat vieze geklieder. M'n ongi's zijn pas van zaterdag gedaan, dan 2 dagen niks en nu sinds gisteren bruinverlies ...
    wat is dit allemaal?

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    het zou nog van het ontpillen kunnen zijn.
    Daar kun je soms enkele maanden last van hebben.
    misschien kun je die vraag beter een een vk hier vragen

3. Moosie

Moosie Lid

11 aug 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Geeke.

Dit lijkt meer op ontwenningsverschijnselen van de pil. Je lichaam moet helemaal herstellen van de pil. Wat jij vertelt is voor deze periode normaal.

4. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hoi geeke,
    4 dagen menstrueren is heel gewoon hoor,
    veel mensen ervaren de menstruatie volkomen anders dan de ontrekkingsbloedingen van de pil...
    en idd dat bruinverlies kan met het ontpillen te maken hebben... wanneer je het niet vertrouwd, bespreek het even met je huisarts!
    succes meid, hopelijk ben je snel zwanger!
    liefs elfje

5. geeke

geeke Lid

14 aug 2006
    50
    0
    0
    Belgisch Limburg
    dank je wel elfje (en al de rest)

ik dacht ook al wel dat het wat te maken had met ontpillen hoor, maar toch ...
    heb vorige week ook al testen besteld via de site maar heb deze toch nog niet aangekregen dus testen zal toch nog niet kunnen. (Ook al zal er geen positief resultaat verschijnen)
    voor m'n 4 daagse 'menstruatie' had ik ook wel wat verschijnselen maar die zullen ook wel allemaal met ontpillen te maken gehad hebben.
    Want deze zijn nu allemaal verdwenen!

Groetjes

OP naar 5 sept NOD

Deel Deze Pagina