Te vaak?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hironobesh, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Hai Meiden,

In maart van dit jaar heb ik een MK gehad :cry: :cry:
    Maar we willen graag weer zwanger worden, dus klussen we er op los :p
    Alleen nu wil ik zoooo graag een klein wondertje in mijn buik dat ik misschien wel te véél vraag van mijn moppie.
    We klussen al vanaf april om de dag ;) en deze maand zelfs een paar dagen achter elkaar....
    Ehh....nu komt mijn vraag.. Kan ik zoveel van mijn moppie vragen dat hij bijna...uitgedroogt is? :oops: :oops:
    (hij doet wel erg zijn best hoor) vind ik wel heel lief.

XXX
    Hillegonda

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nou ja zolang je moppie er niks om geeft zou ik zeggen goed, maar vind jij het wel prettig??

weet je wanneer je eisprong is? anders kan je misschien beter rond je eisprong alleen klussen. bijv als je ei rond dag 16 is, klussen vanaf dag 11 of 12 of zo tot dag 20. Dan heeft je mannetje ook soms wat rust en kannie weer een nieuwe voorraad kweken voor de eventuele volgende maand.

3. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    hallo hironobesh

om de dag zou ook al voldoende zijn.
    ook ik deed het elke dag omdat mijn mannetje niet te overtuigen was dat het om de dag ook voldoende is.
    ik hoor hier ook vaker dat als je het om de dag doet dat zijn zaad dan beter bij kan komen hihi

succes iniedergeval

jackie

4. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Haha, zodra het teveel wordt voor 1 van jullie zou ik echt minderen. Doe het rondom de eisprong om de dag, dat is echt voldoende. Bij mijn dochter werd ik zwanger toen we het 3 keer deden die maand telkens met 4 dagen ertussen. Het was de eerste maand en zaten middenin een verhuizing. Nu doe ik niet meer zo makkelijk want ik wil liever gister dan vandaag, maar iedere dag is echt niet nodig. Sterker nog, dan blijft er bij je man niet genoeg tijd over om bij te produceren zeg maar ;)

5. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hoi

lees een topic hier vlak na jou bericht daar staat ook het een en ander ook van mij

6. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Bedankt voor jullie super snelle reacties :)
    Heb als het goed is mijn ei gehad.
    mocht het deze maand niet raak zijn...doen we een beetje rustig aan. Kan hij iig weer bijkomen ;)

Deel Deze Pagina