Wat is er toch aan de hand met mijn kleine mannetje..? Hij is 16 mnd. Hij heeft nu al een paar dagen beige/lichtbruine zachte poep die echt enorm stinkt! Ook laat hij erg veel scheetjes, en die stinken dus ook enorm!! Ik kan wel ergens tegen, maar dit.. Poeh! Daarnaast at hij ook al een week niet goed, nu eet hij wel weer redelijk behalve fruit (paar hapjes) en alleen de zachte stukjes van de boterham (ook met moeite erin). Iemand een idee wat het kan zijn??
ik hoop tandjes, haha, hij heeft er pas 2!!! Maar zie nog niks... Vorige keer waren dat veel slijmerigere luiers. Misschien idd griepje of virus. Moet ik daarvoor de dokter bellen?
Mijn mannetje is 10 maanden en heeft precies dezelfde symptomen. Daarnaast heb ik zelf ook flink last gehad van mijn maag en darmen. Ik denk dat het een virusje is. Als het m,aandag nog zo is, bel ik ff de huisarts. Groet
hmm ja hij blijft de laatste tijd beetje kwakkelen, hij heeft al niet supergoede weerstand, en het kdv helpt er niet echt ten goede bij Hij pikt alles op wat er rondzweeft volgens mij. Misschien inderdaad een virusje. Al rook ik wel wat bekends in de luier net. Misschien toch ook weer tendjes. Ohhhh zo, lastig!!! Kon ie het maar zeggen Ik ga inderdaad maandag effe bellen, mocht het nog zo zijn! Je kunt er maar naar gekeken hebben. En hij heeft al niet zo veel bij te zetten, dus het moet niet te lang duren, dat slechte eten.
Ik zou zeggen kiesjes! Mijn zoon zijn poep stinkt dan ook echt enorm smerig en hij laat dan altijd heel veel windjes (keihard ) Maar metname de geur van zijn poep is dan niet normaal! Dan sta ik soms zelfs te kokhalzen tijdens het verschonen...
Ik zou eerder denken aan buikgriep. Heb het zelf vorige week gehad. Precies hetzelfde. lichte/beige ontlasting, meer diarree, heel misselijk dus niet eten, had echt 4 dgn niets gegeten. Maar had geen koorts. Veel last van mijn maag, lucht, rommelen, buikpijn. Zou als ik jou was niet naar de huisarts gaan hoor. Die kan hier toch niets mee. Maar van de andere kant, als je je echt zorgen maakt...
ik twijfel zo erg wat het is, dat wanneer het maandag nog zo is, ik toch even bel om de situatie uit te leggen. Het is al een iel mannetje, hij is klein en slank, heeft niet veel bij te zetten, dus ik vind het beetje eng wanneer hij zo slecht eet. Gelukkig had hij vandaag alles op behalve zijn fruit. En daar zijn ongeveer tijdelijk wel wat alternatieven voor (weerstandpilletjes, fruitsap, groentensap..). Hij spuugt niet, drinkt wel goed, maar die poep.... Hij heeft nu eigenlijk standaard per dag 1 hele volle dunne luier, dat dus al zijn kleren vies worden, en voor de rest van die stinkscheetjes en die rare stinkpoep. Bedankt in elk geval voor de reacties
zolang er geen flinke koorts bij komt kijken gewoon ff de boel aanzien. en goed schoonhouden en vettig want het brandt ontzettend. keertje vaker verschonen enzo en goed laten drinken. tijdelijk wat minder eten kan helemaal geen kwaad hoor. zolang hij amar vocht binnen krijgt om niet uit te drogen. hij haalt zijn schade straks weer in als hij zich weer wat beter voelt. sterkte!
Hier precies zo'n week gehad ongeveer2 weken geleden! Ook weinig eetlust, rarae poepbroeken enz. Ik hoopte ook op tandjes, omdat ze er nog maar 2 heeft. Het is nu weer over. Al blijft die verkoudheid wel hangen. Misschien inderdaad een virusje.
En inderdaad.. Ik had me voorgenomen maandag (vandaag) dokter te bellen als het nog nniet beter was. Poept ie sinds gisteren weer normaal. En hij eet weer stukken beter.. Maar fruit blijft nog even een probleem, heb wel een tijdelijke oplossing gevonden; yoghurt, diksap en frui in de blender. Kan ie mooi uit de beker drinken oefenen en heeft ie toch het fruit binnen!!!
Hier ook enorm stinkende poepluiers en minder eten, hier komen echt de kiesjes door, voel ze gewoon zitten onder het tandvlees maar ze komen er nog nét niet doorheen. Heb je al dentinox geprobeerd? Hier helpt ook het geven van zachte voeding. Dus even geen broodkorsten maar wat meer pap, vla, yoghurt, daar heeft ze veel meer zin in merk ik. Beterschap voor je mannetje!
tja, niet eten betekent hier negen van de tien keer een tand of een kies (en ze heeft al 8 tanden en 2 kiezen!)