Hallo allemaal, Sinds een paar daagjes bakeren we onze kleine in omdat ze een erg druk kindje is die zichzelf met name s'nachts wakker houd door de hele tijd met haar armpjes te slaan en daardoor niet in slaap komt. Nu gaat dit tot nu toe erg goed en slapen wij ook een stuk beter, het lijkt net of ze er veel rustiger van word! Maar ik heb er zoveel moeite mee en vind het zo'n zielig gezicht, bah! Wie herkent dit? Liefs Palmie
waar baker je mee in? ik had er ook heel erg veel moeite mee. ik uiteindelijk gekozen voor de puckazakjes en het hielp geweldig goed! hij voelde zich veel rustiger en prettiger. mijn zoontje had door een turbo bevalling veel druk op zijn hoofd gehad en deed er te lang over om te gaan drinken waardoor zijn bloedsuiker helemaal in de war was. daardoor ging hij schokken en daardoor sloegen zijn armen steeds door de lucht en sliep hij amper. ik had er ook heel veel moeite mee om eraan te beginnen maar echt het doet ze zoveel goed. als je moeite hebt met het strakke inbakeren dan kan ik je van harte het puckazakje aanbevelen. toen hij overging naar de tweede maat had hij erg vel moeite met de grotere maat en was 2 weken heel onrustig. maar toen was hij ook daar aan gewend. en na een half jaar had hij zoals voorspeld de zakjes niet meer nodig. je moet de knop omzetten dat het zielig is. je kleintje heeft heel veel last van haar eigen onrust en kan daardoor niet slapen. niet slapen is niet groeien en niet ontwikkelen. je helpt haar een veilig gevoel te geven. echt je went eraan. ze heeft het altijd lekker warm en voelt zich veilig net als in je buik. als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
Ik baker Tygo ook nog steeds in met de Pacco, ik vond het ook zielig hoor de eerste paar dagen maar bij ons werkte het heel goed.. Uit eindelijk vond ik de rust die Tygo had en heeft belangrijker en vind ik het nu al lang niet zielig meer, het is zo belangrijk voor een kindje goed te slapen en te rusten en idd wat Yinte zegt je kan ook nog naar het baker zakje overstappen, bij Tygo werkte dit niet omdat hij zich nog steeds wakker hield door zwaai armpies... Succes
Maak je niet druk! Het ziet er zielig uit, maar voor die kleintjes is het net zoals in de baarmoeder. Daar zaten ze op het laatst ook behoorlijk krap in! Ze voelen zich door het inbakeren een stuk meer geborgen en ze slaapt toch lekker?? Dus een teken dat ze zich prettig voelt Ik vond het in het begin ook zielig om mijn dochtertje zo te zien, maar toen ik zag hoe lekker ze sliep erdoor was die twijfel meteen weg.
Wij gebruiken de pacco en inderdaad ze valt nu wel veel sneller in slaap en is een stuk rustiger. Chloe is ook heel snel gehaald met de vacuum dus misschien dat dat meespeelt, we moeten woensdag weer naar het cb en dan zal ik het eens overleggen.
allereerst nog gefeliciteerd met jullie dochter...ontzettend leuke naam maar wij bakeren haar ook in,met puckababy. vond het in het begin ook erg zielig om te zien. maar toen ik zag dat ons kleine meisje er zoveel baat bij heeft,kon ik me er wel bij neerleggen. ze hebben het dan schijnbaar toch nodig!!!
Ik heb mijn dochter van 6 weken tot 4 en halve maand ingebakerd en voelde me de eerste dagen ook 'schuldig', (eigen theorie hihi) het is gewoon omdat we zoiets niet allerdaags doen en er dus nooit iets mee te maken hebben gehad zodat het dus best onnatuurlijk over kan komen waardoor je je dus een soort van schuldig gaan voelen maar je zult zien dat je je straks niet eens meer schuldig voelt en het mooiste zal nog komen wanneer je kindje al lachend ingebakerd gaat worden omdat ze het heerlijk vind en dan lekker kan/mag gaan slapen Heb echt hele mooie foto's van mijn dochter al ingebakerd en ze zag er zo droppig uit, waar is die tijd zucht haha. Gefeleciteerd nog met je dochter en het moederschap!
Dank je wel dames, jullie verhalen doen me goed, ik ga het gewoon volhouden want zolang ons meisje lekker rustig kan slapen ben ik al blij! Zijn jullie kinderen ook zo druk? Ze probeert zich nu al staande te houden op mijn schoot en drukt zich zo elke keer omhoog alsof ze wil zeggen ik wil lopen hahaha
onze chloë is ook erg druk ( zou het aan de naam liggen) en wil meer als dat ze kan. daarom heeft ze haar rust ook zo hard nodig,en is de slaapzak ideaal!!! maar ook het willen staan herken ik erg goed..... zeg als elke keer tegen haar dat ze nog niet zo hard moet gaan hoor,dat mama nog wil genieten van haar hihi