Ik heb al meer dan een uur een keiharde harde buik... Ik heb sowieso wel vaak harde buiken, maar die zijn dan hoogstens een minuut hard. Herkenbaar voor iemand? En wat kan je e4aan doen?
Je urine laten checken op blaasontsteking. Harde buiken kunnen daar een symptoom van zijn. Om de harde buik nu te laten afnemen, uur gaan liggen eventueel met een kruik. Dan moet het afnemen. Ben je steeds druk in de weer dat je regelmatig harde buiken hebt? Bij deze zwangerschapstermijn is dat niet goed, moet je toch wat rustiger aan gaan doen.
Ik zie dat je nog niet zo heel lang zwanger bent. Als je nu al harde buiken hebt zou ik je adviseren om rustiger aan te doen. Mocht het volgens jou niet aan het feit liggen dat je (te) veel doet dan zou je even advies kunnen vragen aan je vk. Buikpijn kan ook bijv. bandenpijn zijn. Alles rekt nu heel erg op en dat kan pijn geven. In dat geval kan een warme douche of kruik ook wel helpen.
Ik lig al op bed. Godzijdank slapen de jongsten uit... de oudste twee zijn op school. Heb al geprobeerd te kijken of de lighouding verschil maakt... Het is mijn 5e kindje. In mijn vorige zwangerschappen ook veel harde buiken gehad maar nooit zo lange harde buuk. Ik heb eigenlijk nog niks gedaan vandaag behalve de jongste gedouched na een ontplofte luier. Ik zal een bad nemen, kijken of het beter gaat. Krijg ook last van mijn rug, maar lijkt me niet zo gek als die banden nu zo op spanning staan. Bandenpijn is het zeker niet, mijn buik groeit ook snel en fundus zit al bij mn navel. Zelfs in harde toestand.