Mijn zoontje is nu bijna 15 mnd en heeft kma. Afgelopen maandag heeft hij de bmr en menC prikjes gehad. Wij zijn vanaf donderdag een beetje melk aan het geven omdat hij al eens eerder per obgeluk wat melk binnen kreeg en daar geen reactie op gaf. Donderdag een aantal hapjes fruityoghurt gegeven en helemaal geen reactie! Vrijdag gewone boter op brood en een ienieminie stukje kaas gehad. Ook geen reactie. Vandaag heeft hij een gigantische poepbroek gehad. Geen echte waterige diarree maar wel tot zijn nekje vol. Is di een reactie op de prikjes of de melk of toch een virus. Bij de ontdekking vd kma was het na een uur al fout dus denk niet dat het daardoor komt maar weet het dus niet zeker
Ja moeilijk zelf had ik een ander moment uitgekozen om deze reden... Dan weer proberen als het noet meer van de prikjes kan zijn...
Ik zou het volgende week nog een keer proberen. Ik twijfel ook vaak over evt. reactie en probeer het dan later nog eens.
Bedankt voor jullie reactie. Stijn is verder gewoon vrolijk etc dus dat is mooi meegenomen en had er niet bij stil,gestaan dat de prikjes zoveel invloed kunnen hebben