Help....gek tempkaartje....wie snapt er iets van???

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Wondertjes, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Zouden jullie eens in mijn handtekening op mijn tempkaartjes link willen klikken en kijken of jullie het snappen???

Blijk al maanden een korte lf te hebben van 5/6 dagen of ik al eerder de 7 gehaald heb zonder spotting, volgens mij niet....gister steeg mijn temp dat deed hij vorige maand op de dag dat ik ongi werd en toen bleef hij even hoog...nu is hij vandaag weer gezakt en geen ongi...tenminste nog niet....

Iemand die me er iets over kan zeggen???

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ziet er zo goed uit, maar wordt er wel gekeken bij je naar die korte LF?
    Misschien wel helemaal niet meer nodig en ben je zwanger, ik duim!

3. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja heb 18 juni eerste afspraak in UMC....huisarts verwees na uitstrijkje en wat bloedtesten die goed waren meteen door...dus dat is heel fijn! Heb goed vertrouw in dat ziekenhuis heb er ook onder controle gestaan tijdens zwangerschap zoontje..goede ervaring!

Wat bedoel je met ziet er goed uit???:) Ik vind hem juist gek vergeleken met vorige cyclus....maar misschien ziet hij er juist daarom goed uit?

Bedankt voor je reaectie:)

4. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Esther15 jullie zijn al een tijdje onderweg voor de 2de....onder begeleiding van een gyn of nog zelf aan het proberen???

5. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kàn een innestellingsdip zijn natuurlijk.. Dan gaat je LF gewoon door als je begrijpt wat ik bedoel. Hoop het voor je!

Deel Deze Pagina