2 dagen overtijd, krampen maar geen ongi

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nikie86, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na de miskraam in augustus zijn wij weer bezig voor een kleintje. Het bloed na de miskraam is snel gestopt en de eerste cyclus daarna was meteen 28 dagen en de 2e cyclus 26 dagen. Ik voel mijn ongi altijd aankomen. Ik krijg hoofdpijn, krampen, donkere afscheiding en 1 dag erna ongesteld. Echter nu heb ik wel krampen, maar bijna geen afscheiding (alleen wat wittig en rozig), geen hoofdpijn en nog geen bloed te bespeuren.

Ik heb eergisteren gestest maar die was negatief. Bij mijn eerdere zwangerschappen teste ik 2 dagen voor mijn NOD al positief.

Ben bang voor weer een teleurstelling en durf eigenlijk niet opnieuw te testen :( Wat kunt u mij aanraden?

Gr nikie

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

een week afwachten, als je dan nog niet ongesteld bent nog eens testen. De cyclus na een miskraam kan veel langer duren dan je gewend was. Geduld hebben dus.
    Neem je foliumzuur?

Mirjam

3. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik slik een zwangerschapsmultivitamine waar alles in zit :) dat slik ik sinds mijn miskraam. Dus nu al 3 maanden. Ik ben nu ongeveer 5 dagen overtijd en vandaag weer een negatieve test. Ik heb nog steeds die aanhoudende ongikrampen. Misschien dat ik een iets langere cyclus heb deze maand maar de vorige 2 maanden waren ze allebei netjes 26 dagen. En normaal heb ik na 1 dag krampen mijn ongi al en nu duurt het al bijna 5 dagen. Vind dit wel erg lang :(

Deel Deze Pagina