Hoi ik ben nu voor het eerst aan het testen met de sensitesten. Ik test elke keer een licht streepje. Nu vraag ik me af of mijn eisprong al geweest is. Gestart met testen ongeveer 11 dagen na eerste dag menstruatie. Als bij jullie de eisprong geweest is, verdwijnt het streepje dan helemaal na een paar dagen? Of blijft er altijd een licht streepje staan?
Je heb een korte cyclus aan je handtekening te zien. Kan best zijn dat je hem gemist hebt en te laat bent begonnen. In jouw geval zou ik op dag 8/9 beginnen. Ik heb meestal wel een heel licht tuurstreepje op de ovutest.
Je hebt altijd LH in je lichaam, dus er kan je hele cyclus een streepje staan op je ovulatietest. Dat is normaal, het zegt niks over je eisprong of een zwangerschap. Succes!
Ik heb ook altijd tweede (lichte) lijntjes... nu zelfs alweer drie dagen een positieve ovulatietest. Dit terwijl ik donderdag mijn NOD heb en een negatieve zwangerschapstest had vanochtend. Kan dus alle kanten op met die ovulatietesten
hoi nee... ik krijg geen heldere met mijn mobiel en mijn andere toestel ligt op mijn werk... Maar dan weet ik dus dat er altijd wel een streepje is...