fles en hapje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door trotsemama, 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama

    trotsemama Actief lid

    9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    hallo,

    ons dochtertje krijgt fruit en groente hapjes. haar fruithapje krijgt ze rond 09:30 in de ochtend en haar groentehapje krijgt ze zo rond 18:30/19:OO. mijn vraag is '' moet ik een fles laten vallen'' ze krijgt nu nog maar 5 flessen op een dag. Moet ik dan een fles laten vallen omdat ze nu ook een groente en fruithapje krijgt.

    groetjes van trotste mama
     
  2. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    op het cb zeiden ze tegen mij dat dat pas hoeft als ze een heel potje van het groentehapje opeet.
     
  3. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Mijn dochtertje is 6 maanden...weet niet hoe oud jouw dochtertje is. Zij krijgt nu nog 3 flessen per dag en daarnaast fruit en groenten. Ze eet nog geen heel potje groenten dus krijgt voor het slapen gaan nog een volle papfles. Ze krijgt haar groenten om ong 17.00 uur en dan de fles om ong 19.00 uur.
    Zou niet direct een fles laten vallen, maar misschien kan die in de ochtend weg...dat is het eerste wat ik heb gedaan. Later ging de middag weg en krijgt ze sap en een soepstengel.
    Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is!
    Succes!
     
  4. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Je kunt sowieso overgaan van 5 naar 4 flessen.
    Van 4 naar 3 mag pas als ze de hapjes goed opeten.
     
  5. Ozzy

    Ozzy Actief lid

    31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Ik geef 5 voedingen en Emir geef ik een half potje fruit hij wil een heel potje eten hij geeft dit gewoon aan, maar kan dat wel zo een heel potje van 125 gram olvarit in 1 keer Emir is bijna 7 kilo
     
  6. trotsemama

    trotsemama Actief lid

    9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    oke mijn dochtertje is 4maanden en ze eet heel haar potje leeg zowel als fruit en groent daar heeft ze absoluut geen moeite mee hahaha
     

Deel Deze Pagina