Wat is er aan de hand :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sann29, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann29

Sann29 Lid

23 feb 2016
    39
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Zit met een onzeker gevoel. Ben sinds augustus 2015 gestopt met de pil en sindsdien zijn wij hard aan het klussen voor ons eerste kindje. Het duurde de eerste keer 59 dagen voor ik ongesteld werd, en sindsdien is mijn cyclus heel onregelmatig (ergens tussen de 32 en 47 dagen) nu ben ik afgelopen maand voor het eerst begonnen met ovulatietesten en daar kwam het volgende uit;

11 feb eisprong;
    8 dagen later, 19 feb lichte krampen en een beetje bruine afscheiding tot 22 feb;
    22 feb meer bloed verloren, ook rood van kleur, duurde 2 dagen
    Tot nu toe geen afscheiding/bloeding meer, maar ik voel me sinds vorige week vrijdag anders, raar gevoel in onderbuik, misselijk (vooral savonds). Ik ben verder normaal gesproken ook een volle week ongesteld, en veel heftiger dan het nu is geweest. Ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief..

Heeft iemand hier een verklaring voor?? Dacht altijd dat er 14 dagen tussen eisprong en menstruatie zat, en in combinatie met hoe ik me voel ten opzichte van 'normaal' gesproken ben ik erg in de war!

Lang verhaal maar hoop dat iemand me kan helpen:(

2. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Het kan een innesteling bloeding zijn geweest. Nog even afwachten ;)

3. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.409
    1.203
    113
    Als het al een innestelings bloeding is geweest een week geleden had je nu toch al positief moeten testen lijkt me. Maarrrr mss maak je langzaam HCG aan.. ik zou zeggen over aantal dagen nog eens testen

4. Sann29

Sann29 Lid

23 feb 2016
    39
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja dat dacht ik ook, ga er ook vanuit dat ik dus niet zwanger ben, maar er blijft iets in mn achterhoofd zitten wat onduidelijkheid geeft.. Vooral omdat ik nog nooit maar 2 dagen ongesteld ben geweest. Heeft er iemand ervaring mee om een dag of 9 na eisprong ongesteld te worden, is dit normaal?

5. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik heb soms ook cyclussen gehad waarbij ik maar 2 of 3 dagen echt rood bloed verloor. En mijn ongesteldheid begon meestal 10 dagen na eisprong. Dus 9 dagen kan gebeuren net zoals je maar 2 dagen ongesteld kan zijn een keer.

6. Sann29

Sann29 Lid

23 feb 2016
    39
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hmm ok thanks voor de reacties! Het bleef me maar dwarszitten dat ik echt nog nooit (niet voor, tijdens en na pilgebruik) minder dan 6 dagen ongesteld ben geweest, en dat het nu na 2 dagen voor mij lichte menstruatie ineens wel over was.. Guess dat ik me er maar bij neer moet leggen dat het deze maand niet raak was :(

Deel Deze Pagina