Even wat tips bij zware verkoudheid: Bedje schuin zetten. Hoofdeinde dus hoger dan voeteneinde. Gesnipperd uitje op de slaapkamer. Neusspray (desnoods via huisarts met Xelometazoline, helpt vaak beter dan zoutoplossing). Paracetamol voor het slapen gaan. Eventueel klein beetje Luuf onder de voetjes smeren en sokjes daarover aantrekken tijdens de nacht. Beterschap!
Dankje voor de tips! Neusspray gebruiken we al. Van de huisarts krijgen we niks. Luuf ga ik even zoeken
Ach wat sneu! Hier zag de huisarts ook geen oorontsteking maar dat was het wel bleek achteraf. Probeer anders zelf rechtop te zitten met je kindje tegen je aan. Dan ligt hij hoger en is er minder druk op de oren of bij verkoudheid minder slijm. sterkte en beterschap
Oja, gebruik van die flacons om de neus door te spoelen. Na nieuw onderdoek blijkt dat beter te werken.
Ik zou kijken voor een fles zoutoplossing (apotheek) en een pipetje. Dat werkt beter dan die neusspray is ook hier de ervaring. Je hebt ze ook kant en klaar trouwens maar dat is geloof ik 8 euro voor 4 pipetjes.
Oh das een goeie! Moet van de week zelf naar de ha dus dan loop ik ff langs de apotheek. Hij heeft de afgelopen 2 nachten goed geslapen. Wel met zetpil, neusspray en luuf maar goed hij slaapt en ik dus ook