Wanneer terug "jezelf" na de bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Lolieken, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik ben nu een dikke week geleden bevallen en was nadien erg "woezzie", "draaierig", "zombieachtig". Ik kan het eigenlijk niet anders verwoorden. In het begin dacht ik dat het de vermoeidheid was maar ondertussen slaap ik 3 tot 4 uurtjes per keer. Voel me ook vrij energie maar met momenten heb ik die gevoelens van hierboven nog. Mijn bloed is onderzocht en had geen te korten of bloedarmoede dus daar kan het niet aan liggen. De dokter zegt dat het mijn lichaam is dat in de war is. Alleen die gevoelens zijn best vervelend. Gisteren voelde ik me al wel beter en vandaag ook tot nu vanavond ben ik terug draaierig enzo. Niet op een flauwvallende manier gewoon niet stabiel ofzo. :D

Iemand die dit kan herkennen of ben ik gewoon heel vreemd? Ooit na een operatie heb ik dit ook gehad maar toen was het van de narcose en dit sleepte vrij lang aan. Nu heb ik niks verdoving gehad dus daar kan het niet aan liggen.

Hoop er snel vanaf te zijn... Want ik voel me buiten dat (en het is storend) best goed!!

2. Megan82

Megan82 Actief lid

30 jun 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha heel herkenbaar! Ik dacht ook wanneer gaat dit over. Bij mij was het na een week of 2 steeds minder en inmiddels ga ik me steeds meer mezelf voelen op vermoeidheid en pijn na dan.

Sterkte!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hey meis,
    Hier na 2 weken a 3 weken ( werd wat erg overspannen van die kl*te neonatale afdeling in het zh)
    Maar eenmaal toen ik en daarna thuis was voelde ik me al veeeeeeeeel beter.
    Morgen mijn haartjes doen en dan zie ik er ook weer wat beter uit, had ik geen tijd voor , voor de kerst .

4. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Hey, heel erg herkenbaar.
    Het zijn nogal wat indrukken wat je opdoet als de kleine er eenmaal is. Het is ook de vermoeidheid en totaal geen conditie meer hebben na een bevalling.
    Het heeft tijd nodig. Ik herken het wel hoor! Bij mij is het nu een stukje beter, maar af en toe heb ik het nog wel eens.

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik herken het ook wel hoor, op dit moment heb ik er gelukkig niet meer zo'n last van maar het kan soms nog wel gebeuren dat alles om me heen lijkt te draaien en ik me heel raar voel. Terwijl mn benen gewoon stevig op de grond staan. Ik hou het maar op ontzwangeren :)

6. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    OEF meiden. Ik ben zo gigantisch blij dat er meiden zijn die het herkennen. Het is gewoon oervervelend. Nu was ik er bijna vanaf nu begon het sinds gisterenavond opnieuw. Nu was ik wat aan't opruimen en ik krijg het weer super hard. Heel vervelend. Alsof de wereld rondom mij niet echt is ofzo. ;) Zombieachtig dus. Ik hoop er snel vanaf te zijn.

Daarnet wel mijn bloeddruk gemeten en die was 9 over 5 heel laag dus volgens mij doe ik ook bloedruk hoogtes en dalingen want als ik me stressie maak schiet die weer enorm omhoog. Ik denk echt dat mijn lichaam best nog wat tijd nodig heeft.

Mss is het ook wel de vermoeidheid maar omdat ik me best energiek voel leek me dat raar. Maar echt doorslapen is er natuurlijk niet bij en ik ben iemand die mijn slaap heel heel erg nodig heeft.

Ik zal jullie nog eens iets zeggen. Ik zal blij zijn dat de zomer in't land komt!!!

Bedankt voor jullie reacties!

7. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Ik heb me tot 3,5 maand ontzettend moe gevoelt, draaierig, in een roes! Daarna had ik gelukkig weer meer energie en was mijn lichaam ook sterker!

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

heel herkenbaar!
    Ik ben dan wel geopereerd na de bevalling en ben nog onder invloed van narcose, dat kan nog lang duren heb ik gehoord :(:$
    heb continue een dreunend gevoel in mijn hoofd alsof er iemand me neer wil tikken. De kraamtranen en de weinige uurtjes slaap maken het er niet beter op

Deel Deze Pagina