wij gaan meestal naar de real in bocholt. mega grote winkel en ze verkopen er van alles. kleding, audio, speelgoed, levensmiddelen enz enz. wij wonen nog geen 10 min. van de grens. ze hebben daar ook vaal dozen pampers of billendoekjes die een stuk goedkoper zijn.
Wij wonen echt nog geen 5 minuten van de Duitse grens af, dus gaan regelmatig naar Duitsland. De benzineprijzen vind ik zwaar tegenvallen, dat is al heel lang niet meer, dat het in Duitsland goedkoper is. Vlees vind ik ook niet goedkoper en met drinken moet je opletten dat het de inhoud wel evenveel is als hier. Tabak en sigaretten zijn ook niet goedkoper, zit nog minder in. Veel cosmetica producten zijn wel goedkoper en alcohol is een stuk goedkoper.
hier halen wij er bekant alles ik zit op 5 min van de grens dus. de pampers schelen een hoop nadat ze in nederland de pakken zo duur gemaakt hebben (had gister 2 pakken baby dry voor 13,75) verders toetjes zijn er te kust en te keur zoveel meer keus al hier en goedkoper oja de auto gooien we ook altijd vol nu is het momenteel in duitsland wel duur maar niet zo duur als hier maar ja eigenlijk alles wel een poosje terug hebben wij 1 week de boodschappen gedaan in duitsland en de andere week exact de zelfde boodschappen van hetzelfde merk bij de jumbo. in duitsland was is 82 euro kwijt in nederland 128 scheelde mij echt teveel
Grappig, ik rijd naar Nederland om goedkoper te winkelen Qua toetjes en cake/koekjes is het aanbod hier om te huilen. Maar Aachen ligt ook niet heel ver van ons, misschien eens een dagje plannen.
wij halen al onze boodschappen in duitsland, behalve brood, en gaan er elke week tanken. Maar wij wonen 2minuten van duitsland af dus erg makkelijk!
benzine, alcohol, Lege DVD's en CD's, apperatuur (witgoed e.d.) wasmiddel. De winkels hebben een ruimere assortiment dan bij ons vind ik. Ik mag er altijd graag boodschappen halen, vaak zie je A produkten die wij hier hebben daar ook maar dan hebben ze ook een B-produkt er bij die wij niet hebben... voorbeeld: paturain light (ben op dieet dus gebruik ik) zie hier in NL nergens een goedkopere variant in DLD vind ik ze volop. de lidl verkoopt in DLD veel A merken maar dan goedkoper zoals Lenor e.d. Sigaretten, diesel, Koffie, kaas is daar veer duurder dan bij ons
Zou ik dus ook doen als ik op de grens zou wonen! wij gaan minimaal 1x per maand de grens over, voor ons een uurtje rijden. ook tanken en boodschappen doen en brood in DLD vind ik ook niet zo lekker, nederlandse brood is lekkerder haha.
Ja als jij aan de Duitsers doorgeeft wat dit bord betekend haha. 100 dus!! ( tenzij anders staat aangegeven ) GRRR
en bij welke winkels kun je zoal de luiers(pampers) halen en merk waspoeder en wasverzachter. Wij wonen meer richting oldenzaal,denekamp die grens.
ja, 4pak van Babylove kost 3,99euro. zitten 80 doekjes in één pak. Ik vind de doekjes zelfs fijner dan die van pampers. Als ik door de pampers heen ben, wil ik ook babylove luiers proberen. De groente en fruithapjes zijn ook goedkoper. en je hebt véééél meer keus! De pyamapapjes zijn weer duurder. Je moet wel de prijzen kennen wil je goedkoper uit zijn.
Bedankt dame's voor jullie reactie's. Gaan binnen kort dus maar eventjes na dl even wat dingen inslaan. En met een bijna lege tank
nee het brood is niet lekker.....ook heel ander brood wat zij hebben Maar je moet opletten hoor niet alles is goedkoper....wij kopen ook altijd de volle melk in DL