Ja, dat vraag ik me dus af.... Las laatst ergens dat je de zuigelingenmelk ook tot en met 12 maanden zou kunnen geven... Dus... Wat is het verschil in samenstelling?
Hoi! Zuigelingenmelk doorgeven tot 12 maanden raad ik je af. De zuigelingen melk heeft een hele andere samenstelling, de soort eiwitten zijn anders, hoeveelheden voedingsstoffen verschillen en natuurlijk ook vitamines en mineralen. De zuigelingenmelk is echt geschikt voor kindjes tot 6 maanden. Vanaf 6 maanden veranderd de voedingsbehoefte van kindjes, ze gaan ook wat vaste voeding eten. Hierdoor verandert de behoefte aan hoeveelheid en soort melk ook. Vandaar dat je daar een andere soort melk voor nodig hebt. Groetjes Linda
Hoi Linda. Heb je voor mij een link naar een site over de samenstelling van de twee soorten voeding? Ben gewoon benieuwd naar welke eiwitten vitamines etc...
Hoi Linda. Heb je voor mij een link naar een site over de samenstelling van de twee soorten voeding? Ben gewoon benieuwd naar welke eiwitten vitamines etc... En... Verandert de samenstelling van borstvoeding dan ook, bij 6 maanden?
Hoi! De borstvoeding verandert continue, dus past zich telkens weer aan. Borstvoeding voor een kindje van 6 maanden zal anders zijn dan voor een pasgeborene. Een link heb ik helaas niet voor je, omdat fabrikanten geen informatie over startvoedingen mogen geven. Alle informatie die je zoekt, staat wel op de pakken voeding. Groetjes Linda
Hoi, De samenstelling staat op iedere pak pak voeding. Er is hier geen speciale website voor. De samenstelling van borstvoeding verandert ook voortdurend. Groetjes Angelique