Dreamer, bij mij is er vorige maand ook uitgekomen dat de nk cellen in mijn bm wat verhoogd zijn (niet heel sterk maar wel verhoogd). Dit kan mede de reden van de mk zijn geweest afgelopen december. Hierdoor krijg ik nu ook het intralipid infuus voor en na de tp. In sommige Nederlandse zh doen ze wel een pipelle (biopt uit bms) maar ze onderzoeken dit niet verder waardoor je niet weet of je nk cellen verhoogd zijn. Verhoogde nk cellen kunnen dus heel goed de reden zijn waarom embryo's niet innestelen of herhaaldelijke mks.
Thanks weer meiden! Ik ga zeker nadenken over de aanschaf van dat boek! Dat onderzoek naar een pipelle... Doen ze dus alleen in t buitenland? België? Dd? Maakt dat nog uit? En neem aan dat t niet vergoed wordt via zorgverzekering? Wat zijn eventuele kosten daarvan?
Ik weet niet of ze het in DD ook doen als je niet daar onder behandeling bent. Dan zou je denk ik wel een second opinie daar moeten doen en vanuit dan wordt een behandelplan opgesteld waar de scratching in kan passen. Ik heb tot nu toe een rekening van 138 gehad en deze is volledig vergoed door pno. Maar ik dacht dat het duurder was dus ik verwacht nog een rekening