beetje rare vraag (past hier wel) zat je zus ook in de auto (als je die hebt?) en waren jullie gek aan het doen achterin de auto? was het eend ofzo?? (heb dit verhaal vorig jaar van een oudere vrouw op een verjaardag gehoord, vandaar)
ik droom van iedere zwangere in mijn omgeving wat het geslacht is, en tot nu heeft het altijd geklopt. (11x) zelfs toen wij dachten een meisje te krijgen droomde ik dat ik een jongen kreeg, en dat bleek 5 weken later ook zo te zijn.. van mijn nichtje heb ik zelfs de naam gedroomd. vriendin van mij is nu zwanger en ik droomde dat ze een jongen kreeg. heb haar opgebeld dat ze maar een jongensnaam moest gaan bedenken. vorige week 20 weken echo: idd een jongen.
Ook ik heb mn eerste zoontje al gezien voor hij werd geboren ik was toen rond de 25 weken zwanger, hij was echt heel mooi en toen hij geboren werd zag hij er precies zo uit! Helaas werd hij ziek en ik weet nog dat ze in het ziekenhuis er alles aan deden om zn leven te redden, maar ik ik had even daarvoor t zieltje uit zijn lichaam zien gaan en was min of meer verbaasd dat iedereen nog druk met m bezig was.Het was eigenlijk heel mooi en gaf me op dat moment ook heel veel rust. Dat heeft me trouwens erg geholpen met het verwerken van dit grote verlies. Oja en ik wist ook precies wanneer ik zwanger zou zijn van ons 2e kindje met datum en al heeel apart!
nee het was geen eend...volgens mij een opel kadet en ik zat wel met me zus in de auto maar ik weet niet meer of we gek aan het doen waren... het gebeurde tussen nieuwegein en ijsselstein. waren op weg naar visite.... zou wel bizar zijn als dat het zelfde verhaal was...
die video met die gillende slak doet me denken aan een auto verkoper Mijn man mocht een lease auto uitzoeken en dat doet hij altijd heel precies. Gaat alle dealers langs en bij 1 dealer zij hij daar staat een man die precies lijkt op die rat in Flushed Away. En inderdaad hij leek er echt precies op Heb ook een keer een droom gehad ik moet een jaar of 5, 6 zijn geweest dat mijn poppen boos op mij waren omdat ik niet genoeg met ze speelde. en ze liepen op mijn bed af. Werd ik wakker van een Aardbeving. wat ben ik toen bang geweest.
ik hoorde het bij mijn buurvrouw, haar zus of schoonzus dacht ik vertelde het. zou inderdaad wel heel apart zijn. ik woon in zeeland (helemaal van onder) en de familie komt wel uit nederland (bedoel dan verder het land in dan zeeland)
Wat niemand van mij gelooft maar toch echt waar is.. ik was een keer aan het darten in mijn uppie, hub was aan het douchen (waren toen nog niet getrouwd), en ik gooide zo de 2e dartpijl in de flite van de 1e dartpijl die al in het dartbord zat.. dus 2 inelkaar zeg maar.. Toen wilde ik dat vertellen aan mijn schoonmoeder, haar reactie; 'uhhuh.. tuurlijk lieverd...'..
Ik geloof je, heb dat nl al dikwijls gezien bij mijn vriend. Hij dart echt heel veel en ook hem is dat zelfs al een paar keer gebeurd.
Mijn vader ( veel te nuchtere bouwvakker ) heeft altijd samengewerkt met mijn opa en ze hadden een lager naast mijn ouderlijk huis , vader liep s'morgens naar dat lager , ziet mijn opa groet hem en loopt verder .. zou heel normaal zijn tenzij mijn opa niet 2 weken daarvoor was overleden En als er iemand nuchter is , dan is het mijn pa wel ... Zelf ook vaker onverklaarbare dingen gezien en meegemaakt maar in 1 huis is het heel erg geweest , zijn zelfs mensen geweest die dus onder geen voorwaarde meer naar binnen kwamen .. altijd in dezelfde hoek een schim die zich op de tijd liet zien , kinderhandjes op spiegels en ruiten terwijl ik toen nog geen kinderen had en er ook geen kinderen kwamen , deuren die je open hoorde gaan terwijl er niemand was enz. hoorde zelfs eens de voordeur open en dicht gaan en ik had twee honden toen , honden slaan aan en beginnen te kwispelen en ik dacht dat het mijn toenmalige vriend was maar dat hij me voor de gek hield dus ik bel zijn mobiel en verwacht een beltoontje maar niets , dus ik met twee messen de gang in maar de deur zat op slot Heeft zelfs eens toen wij op vakantie gingen een surinaamse vriend van mijn ex gelogeerd en op de honden gelet en toen we terug kwamen was het eerste wat hij zei ; vraag mij nooit meer om hier een stap binnen te zetten en hij is ook nooit meer binnen geweest
ik wil nog iets vertellen maar is best eng eerst geloofde ze me niet en ik durfde eerst ook niks te vertellen omdat ik bang was dat ze mee voor gek zouden verklaren
Nee , gelukkig niet meer , alhoewel ik nog wel eens wat hoor en voorbij zie flitsen .. laatst nog zit ik aan de woonkamertafel en ineens uit het niets begint de lamp echt loeihard te slingeren en Saar keek me eens zo aan van ; wat is dat hahahahaha .... Laatst begon ze ook over een jongen die in de kamer stond met bloed op z'n t shirt maar daar ben ik dan weer niet zo gecharmeerd van
nee maar zou toch voorzichtig doorvragen, ze is nog te klein voor fantasie verhalen lijkt me ik heb 1 keer meegemaakt dat er snachts ergens een lamp vanzelf aanging en dat pas de volgende ochtend zag toen ik uit mijn kamer kwam....me man zegt dat ik gewoon dat lampje vergeten ben uit te doen.....euh nee!!!
Marline, zou je verhaal best willen lezen als je het wil vertellen. Ik verklaar niet gauw iemand voor gek.
Maar misschien is het wel wonderbaarlijk dat het haar is gelukt Marline, ik ben benieuwd. Ik heb een herrinering van toen ik een jaar of 6/7 was. Met een vriendinnetje in de "geesten" boeken van haar moeder. Gingen we proberen een geest op te roepen. Totdat dr moeder de deur los gooide dachten we dat het niet was gelukt....Maar er stond een gestalte voor haar moeder in de deuropening! Wat waren wij bang!En wat hebben wij op onze flikker gehad. Die meid heb ik nooit meer gesproken, maar mensen geloven me niet als ik het vertel.
Dat ik een keer bij mijn ouders in de tuin met een touwtje met een knupje aan het eind zat te zwaaien boven de vijver en dat er toen een kikker naar hapte en ik een kikker aan mijn touwtje had gevangen! PAAAAAAAAAAAAP, ik heb een kikker gevangen met een touwtje, toen hij er was, was de kikker er alweer af natuurlijk en hij keek me aan en begon heel hard te lachen. Nogsteeds niemand gelooft me .