wat is er bij jullie ECHT gebeurd maar waarvan geen kip het gelooft??

Discussie in 'De lounge' gestart door namya, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leliana

Leliana Niet meer actief

Dat ik vroeger ECHT NIET onze schuur in brand had gestoken! :x

Mijn broer was/is de schuldige.. maar tot op de dag van vandaag heeft hij niet bekend..uiteraard alleen tegen mij! ;) :x

Ik heb wekenlang straf gehad ..
    En tot op de dag van vandaag krijg ik steeds de vragen waarom ik het heb gedaan!! :(
    IK HEB HET NIET GEDAAN!! :x :x

...en niemand gelooft mij!

*is weer gefrustreerd*

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ja, eerst vond ik ze wel leuk hoor, als er toevallig eentje over mijn arm liep, liet ik die gewoon lopen, maar tegenwoordig schiet ik ze er gelijk vanaf!

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja en ze piesen ook, bah!!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Zeikbeesten :D!

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat vreselijk dat je van iets beschuldigd word wat je niet hebt gedaan.

6. MissT

MissT Niet meer actief

Dat ik af en toe 'geesten' zie.. ;)

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Die ga ik morgen aan mn man laten lezen! die geloofde me ook niet! weliswaar niet van de trap maar van de tafel, maar goed..

8. danip

danip Niet meer actief

Ik herinner me ook dingen van mijn babytijd. Ik weet precies hoe mijn kamer er toen uitzag, wat voor gordijnen enz. We hebben daar tot ik 1 jaar was gewoond, en er zijn geen foto's of videos van. Dat maakt het voor mijn ouders dus wel geloofwaardig. Maar wilde het toch even zeggen dat het echt mogelijk is :)

9. EmyD

EmyD Niet meer actief

Ik kan me nog precies herinneren wat er gebeurde toen ik een gat in m'n voorhoofd viel. Ik was toen ook 2..;).

Enne, ik geloof jullie allemaal hoor.. Echt waar..;)

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik ook een keer!

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nou wil niet al te veel zeggen, maar ik heb voor jaren terug ook zoiets gezien samen met mijn moeder! Echt met zo'n lichtstraal die naar onder gaat enzo. En echt ik lieg niet anders zette ik het hier niet neer.

12. namya

namya Niet meer actief

verdorie waarom zie ik nou nooit eens een ufo, heb echt staan loeren die beruchte 14 okt :(

13. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    dat mijn vriend en ik zijn opgepakt door een heel arrestatieteam:D

Ik zal het even uitleggen, maar iedereen denkt dat we het verzinnen, maar het is echt gebeurd.

Vrijdagavond 21.00 ik was net klaar met werken en mijn vriend zou mij ophalen met de auto van mijn werk. hij zou nog even tanken en dan naar me toe komen.
    nadat hij mij had opgehaald hadden we bedacht om te gaan poolen. maar ik moest nog sigaretten halen bij de pomp dus wij daar heen. nadat we weer verder gingen bedacht ik me het volgende tankstation dat ik nog wat te drinken wilde hebben. pompidom pompidom! Wij weer in de auto en verder rijden, aangekomen bij het poolcentrum. Staan erop eens 5 politieauto`s en een busje om onze auto heen. handen omhoog werd er geroepen:$!! ik pieste bijna in mijn broek en mijn vriend werd zonder blikken of blozen in het busje gezet. hij kon nog voorkomen dat ook er ook in moest en ik mocht met eigen auto onder begeleiding van een politieagent mee naar het bureau. we hadden werkelijk waar geen idee waar dit om ging.
    Mijn vriend en ik ook net een paar weekje wat met elkaar en hij is marokkaan nou je snapt het wel wat ik dacht!! WTF is dit voor iem.?????:D

Maar goed wat bleek, hij was vergeten te betalen na het tanken en omdat wij meerdere tankstation langs gingen daarna dachten ze dat we de boel gingen overvallen. Bonnie en clyde:D. Ze hebben het hem echt op het bureau moeten vertellen waarom deze circus want hij wist het zelf echt niet dat hij was vergeten te betalen.

Gaaf verhaal he voor de kleinkinderen, als ze ons tenminste geloven;)

14. Leliana

Leliana Niet meer actief

..en ik krijg het al ruim 19 jaar te horen... :)
    Ik kan me die dag nog zo goed voor de geest halen! Het was 1 April 1991, ik was 5 jaar, ik lag met een donald duckje op de bank heeeerlijk te lezen/plaatjes kijken!
    Mijn broer speelde buiten met zijn soldaatjes...

Mijn moeder belde de brandweer toen ze de vlammen ontdekte..en die wilden bijna niet komen omdat ze dachten dat het een 1 April grap was!! :$

15. tulip

tulip Niet meer actief

o wat een verhaal zeg!!!:D

16. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Dat ik een keer van Venlo naar Eindhoven ben vervoerd in nog geen kwartier :$ Normaal rijd je hier toch zeker 30-40 minuten over en dan rijd je nog snel door ... De persoon waar ik bij in de auto zat was beroepscoureur en we gingen op stap , ben nog nooit zo bang geweest :)

17. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Dat ik een kabouter heb gezien.

Dat mijn vriend en ik een keer op het dakterras lagen en de maan ineens de tegenovergestelde richting op ging als wat hij normaal doet. Dus elke nacht ging hij van achter het huis over ons heen naar voren en nu ging hij van voor het huis over ons heen naar achter. HEEL ERG BIZAR! Maar we hebben heta allebei gezien.
    (ITT tot die kabouter, die heb ik alleen gezien. :))

18. namya

namya Niet meer actief

wij waren een keer binnen 1 uur thuis , we vertrokken vanuit deurne richting den haag en daar doe je normaal MINSTENS anderhalf uur over als je al effe doortrapt, anders 2 uur!!....mijn man kreeg het in zijn bol en ging een intercity bijhouden die grotendeels "naast" de snelweg reed

:x grmpf

19. namya

namya Niet meer actief

joh wat bizar :$

20. Leliana

Leliana Niet meer actief

whahaha...had hij een rood mutsje op? :D

Deel Deze Pagina