wat is er bij jullie ECHT gebeurd maar waarvan geen kip het gelooft??

Discussie in 'De lounge' gestart door namya, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Dat ik dingen droom soms die nog moeten gebeuren:):)
    En meestal zijn dat geen leuke dingen:(

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Dan heb je ook snel gereden :D:D We deden de rotondes volgens mij op 2 wielen :)

3. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    2 dingen! eentje vertel ik liever niet want dan verklaren jullie me ook voor gek :p en 1 keer was ik aan het spijbelen van school en stond met n vriendinnetje achter de flat waar ik nu woon :D(hoe grappig is dat?:p) en toen viel er achter mij iemand op de grond was die van de flat gesprongen dus! die had serieus geen onderbenen meer zo was die in mekaar gezakt! maar ja mensen zeggen gewoon dat ik teveel geblowd had (ja oke rookte wel eens een jointje toendertijd maar dat was geen hallucinatie!!)

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Toen ik met school buiten aan het gymen was in een veldje vlakbij school mochten we onze schoenen uitdoen. Toen ik een sprong nam zag ik in slowmotion een hondendrol precies op de plek waar ik met mijn voet terecht zou komen. Ik kwam op die plek neer, sprong direct weer weg en mijn voet was schoon. Hondendrol was nergens meer te bekennen:( Gelijk maar mijn schoenen aangedaan.

5. tulip

tulip Niet meer actief

je maakt me wel nieuwsgierig nu!!!

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ben nu toch wel nieuwsgierig naar die andere;):p:p

7. namya

namya Niet meer actief

nee hoor in dit topic geloven we alles wat gezegd wordt want het is echt waar

vertel :D

enne van die man die sprong , heb je daar geen nachtmerries of trauma aan overgehouden :$

8. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    dit heb ik ook!

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dat ik een ongeluk heb gehad met me skelter vroeger

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Freaky huh :p

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ff me zakje chips halen..:D
    Ongelooflijk wat een verhalen zeg!! Niet allemaal aan de LSD gezeten?;)

En die kabouter was dat niet het terraskaboutertje van de buren?:p

En idd het lieveheersbeestje kan idd bijten..;)

12. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    soms wel ja...

13. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

En toen ik met mijn buurjongen stiekem op zijn brommertje ging rijden(was toen 9 hij 12 ofzo). Hij had een puch en wij waren naar een weg gegaan die nog geasfalteerd moest worden. Wij daar lekker scheuren en toen wij op de terug weg waren kwam de politie. Ik had geen helm op en mijn buurjongen ook niet. Wij stapte snel van de brommer af voordat de politie bij ons was en wij keihard ontkennen dat wij op de brommer reden natuurlijk. Politie heeft onze naam genoteerd en wij zijn (lopend) naar huis gegaan. Toen ik thuis kwam en het verhaal vertelde geloofde niemand mij. Iedereen dacht dat ik een grapje maakte omdat het 1 april was:$

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Indd maar soms is t wel handig ;)

15. namya

namya Niet meer actief

heb er een foto van gemaakt omdat ik het zo absurd vond, zo snel mag echt niet meer van mij

(alleen in duitsland) :D

16. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Ik heb 3 x met autopech in een tunnel gestaan, de derde keer geloofden mensen het niet meer. Helaas was het echt zo. Mijn hart gaat nog elke keer tekeer als ik een tunnel in moet. Maar ja soms moet het wel he. Ik weet ook wel dat het heel toevallig is maar daar kan ik ook niet aan doen. Enne geloof me het is doodeng hoor..

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb ook weleens een deja vu. Dan zie ik een bepaald beeld ergens en dan denk ik: "Dit heb ik ook in mijn droom gezien!"

18. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    haha dat wel idd

19. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

nee joh was ik veel te egoistisch voor ik was tenslotte aan het puberen :D en was n vrouw met rode teennagelak! dat vergeet ik nooit meer hahaha

oke oke ik zeg het maare als jullie lachen dan verwijder ik me profiel :x

ik heb n aantal keren een geest gezien waarvan ik denk dat ie bob heette :) (heb er namelijk ook over gedroomd)
    was n jongen van rond de 13 met heel ouderwetse kleren aan en hij droeg een bal....... en paar dagen voordat ik hem zag had ik een bal gevonden en mee naar huis genomen voor de hond... heb m 3 keer gezien 2 keer "echt" en 1 keer in me dromen 1 keer toen ik aan het poetsen was ik liep voorbij de gang en in me ooghoek zag ik iemand staan dus ik liep terug en daar stond ie met zn bal!!!! hij bleef me strak aankijken en ik stond als versteend op de grond! me hond blafte dus ik schrok en keek om en toen ik terugkeek was die weg! 2de keer was s'avonds laat ik xzat op de bank en hoorde iets achter me dus ik keek en toen keek ik terug en stond ie echt recht voor me! ook weer strak aankijken en de hond zag m ook hoor! want die wou er tegenaan springen en landde met der kistje op de tafel :D dus ik vroeg ook nog wat ie wou ehehehehe en toen keek die naar zn bal ofzo en weg was die! nou volgende dag bal echt op de plek teruggelegd waar die vandaan kwam! en nooit meer gezien daarna

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Missschien waren ze verlegen en zagen ze je loeren, zijn ze snel weer weg gevlogen...

Deel Deze Pagina