wat is er bij jullie ECHT gebeurd maar waarvan geen kip het gelooft??

Discussie in 'De lounge' gestart door namya, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Naaktslakken gillen als je op ze gaat staan..... had mijn vriend een keer en geen mens die het gelooft!

2. namya

namya Niet meer actief

jeetje female.....bob he?!?!? :D

maar geloof je wel

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nee dit is echt geen deja vu..

Stom voorbeeld.
    Mijn opa leed aan chronische leukemie.
    een dag voor hij naar de dokter moest had ik gedroomd dat hij te horen kreeg dat hij nog maar een half jaar had maar wel langer bleef leven.

Hij kreeg dit ook te horen.. Maar ging pas 5 jaar later dood.

droomde dat mn moeder naar de ha ging omdat ze zichzelf niet goed voelde en doorgestuurd werd naar het ZH omdat de dokter iets in haar borst voelde en ik droomde dat het kanker was.. Dokter zei van niet en 2 mnd later kreeg ze de uitslag kanker..

En zo zijn dr nog wel meer dingen;)

4. namya

namya Niet meer actief

*kijkt nu naar een beeldscherm vol chipsstukje en spuug van het proesten)

:D

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    dat wij een auto hebben gehad die vroeger van een bekend onderwereld figuur is geweest ... en dat ik, toen we daar achter kwamen, opeens die twee gaten in de stoel eindelijk begreep (stoelen waren van geperforeerd leer, dus ik weet het altijd aan teveel beweging, waardoor er wat scheurtjes in kwamen). Die vent is in die auto beschoten ... En opeens begrepen we ook waarom mijn man in Haarlem met groot politievertoon (4 auto's, 2 motoren en een politieboot) klemgereden werd ... (sorry, foutje meneer ... en dan niet ook uitleggen hoe en wat :x ...). En begon ik eindelijk mijn man te geloven die maar zei dat hij het gevoel had gevolgd te worden. Ik versleet 'm altijd voor paranoia, maar nadat we het wisten wees hij steeds auto's aan die we inderdaad met enige regelmaat tegenkwamen.

We kwamen er bij stom toeval achter nadat wij op een vrijdagavond naar Hart van Nederland zaten te kijken en op eens ons kentekennummer pontificaal in beeld kwam.

Omdat destijds nogal wat onderwereldfiguren omgelegd werden, hebben we via de RWD het kenteken laten wijzigen (moet je nog veel moeite voor doen, met bewijzen e.d. uiteindelijk van RTL 4 de banden van de uitzending gekregen). Ik voelde er weinig voor om als vergissing beschoten te worden ... de politie had het al die tijd al bij het verkeerde eind, ik zat niet echt te wachten totdat een of andere idioot zich ook zou vergissen ....

Auto hebben we niet meer, gelukkig, maar iedereen vindt het altijd een raar verhaal, totdat we de bewijzen laten zien

6. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    gatver female.. maar geloof je wel hoor!!

ik soms ook dingen weet die ik niet kan weten.. of weet wat mensen willen zeggen en ik de zinnen wil afmaken.. :) terwijl ik niet weet waar het over gaat..:D

7. 4days

4days Niet meer actief

Ik ben bijna geopereerd terwijl ik nog niet (helemaal) onder narcose was... Toen ik een kind was gingen ze mijn amandelen knippen, en ik kreeg zo'n lachgas-kapje op mijn mond zodat ik in slaap zou vallen. En op een gegeven moment pakten ze het weer weg, maar ik was psychisch nog helemaal bij en raakte een beetje in paniek. Ik wilde iets zeggen maar ik wel volledig verlamd en kon me niet meer bewegen. Toen zag een van de dokters dat ik hem nog een beetje aankeek denk ik, in ieder geval zagen ze dat ik niet helemaal weg was. Dus namen ze dat kapje er nog eens bij en zetten het nog eens op mn mond. vanaf dat moment weet ik niets meer, dus toen was het blijkbaar wel gelukt. ;)

Mn moeder heeft altijd volgehouden dat het vast kinderlijke fantasie was... ;)

8. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    waag het niet! :D

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik vind dit niet raar hoor... Ik geloof je zelfs

10. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster

iekkkk!!! creapy zeg:$

11. namya

namya Niet meer actief

@jeem

ik droom altijd 1 nacht van te voren over ruzie die ik ga krijgen met me man, wel handig want na zo'n droom hou ik me rustig..maar alsnog krijgen we dan inderdaad ruzie

12. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Dit is wel echt heel spooky hoor!

En van die Lieveheersbeestjes is echt waar, van zowel dat bijten als het piesen, ben zelf ook de pineut geweest.

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    oja, en dat mn vader een keer een week in een spaanse cel heeft gezeten tijdens zijn vakantie omdat hij sprekend leek op een voortvluchtige seriemoordenaar.

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ok, dan is het toch iets anders wat ik dacht dat je bedoelde, want ik heb dat zoals jou niet.

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    170? zo snel is dat toch niet:p

16. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

hahahaha dat zal je maar gebeuren!!!!

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Dat is ook handig..!!!

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nee ik heb ook wel eens dat ik ergens ben of loop en iets zeg en dan denk... Dit heb ik al een keer gezegd op dit moment en waar ik nu ben...;)

19. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    ben wel benieuwd wie het is geweest..:p

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    mn ma was helemaal bang, was gebeurd voor ik geboren was hoor daar niet van, nou, weg week vakantie.

Deel Deze Pagina