wat is er bij jullie ECHT gebeurd maar waarvan geen kip het gelooft??

Discussie in 'De lounge' gestart door namya, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ namya , ik zat in een audi s3 en die ging voluit , heb niet eens gekeken hoe snel hij ging heb alleen maar gehoopt dat ik heel snel bij de eindbestemming was :)

2. namya

namya Niet meer actief

vond het verschrikkelijk en hij lachte me nog uit ook

zat echt met kromme teennagels en helemaal in de stoel gedrukt :x

maar hij ging zelfs heel even 190 en toen werd ik echt boos!!

hij heeft in duitsland wel eens een bekeuring gehad van bijna 200 euro omdat hij 230?? reed gelukkig was ik daar niet bij :x

3. namya

namya Niet meer actief

hahahaha :D

soepkip!!! (hier nog 1)

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik rij in duitsland alleen maar over de 200 km/u, uiteraard alleen als ik alleen ben en op een lege snelweg. Zalig! Keertje de 215 aangetikt :D dat was toch wel erg hard:p

heb ook een keer in een Bmw M6 gereden, 250 km/u, daarna was ie begrenst:p

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    dit heb ik ook wel eens gehad, heeft iedereen dit niet ooit eens meegemaakt? denk dan altijd dat ik hier dan ben geweest in mijn vorige leven ofzo.;)

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja dat denk ik dan ook want ik kan me niet herinneren dat ik daar geweest ben... haha

7. tulip

tulip Niet meer actief

female, wat creepy zeg!! Ik zit ook even na te denken om een aandeel te leveren, maar heb zo even niks.

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Gijs van Dam Jr.

9. namya

namya Niet meer actief

sjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

ik krijg serieus hartkloppingen :$

10. nicole26

En weet je , zelf rijd ik ook hard maar dan heb ik de touwtjes in eigen handen maar bij iemand anders ( beroeps of niet ) hou ik er echt niet van ;)

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

ja maar wat denk je! ik zou ook gek worden hahaha heb zelf 1 keer vastgezeten maar dat was in nl en ik was al bang laat staan daarachter en niet eens wetende waarvoor hahaha

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb wel eens dat ik in ene een soort deja-vu krijg en dan weet dat ik bv ruzie ga krijgen of dat er iets gaat gebeuren. Heb ik niet vaak.

Ook ik herinner me nog heel veel van mijn baby en peutertijd.
    Ook hoe inrichtingen waren van mensen, wat mensen zeiden, wat ik droeg, wat ik dacht, hoe ik speelde. Ik herinner me zelfs een droom van toen ik een jaar of 4 was, weet de droom nog in details.

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Haha, wij hebben ook eens een politie-inval gehad. Ik zat lekker te computeren, zie ik opeens allemaal zwaailichten, wordt er aangebeld, wij doen open, gelijk allemaal politie-agenten die naar binnen rennen. Ze hadden doorgekregen dat op ons adres een man met een kind ondergedoken zouden zitten...jaja. Nou, ze hebben nog rondgekeken, maar toen bleek wel dat ze op het verkeerde adres zaten. We kregen nog een foto te zien van die mensen met de vraag of we ze kenden, neuh! Was zo wazig, binnen 5 minuten ofzo waren ze ook weer weg, zaten wij elkaar echt aan te kijken van 'wat was dat nou weer voor actie ' :(:D!

14. 4days

4days Niet meer actief

Voor deja-vu is een wetenschappelijke verklaring gevonden. Soms zijn je hersenen sneller met het verwerken en opslaan van beelden, dan met het analyseren van iets wat ze zien. daardoor wordt het beeld eerst opgeslagen, en word je je daarna pas bewust ervan. maar doordat het beeld tegen die tijd al is opgeslagen 'herken' je het, je hersenen denken dan dat ze het al eens eerder hebben gezien. (terwijl het dus in de micro-seconde ervoor pas is gebeurt)

(ohw en dingen aanvoelen of voorspellende dromen noem je geen deja-vu, dat is puur als je iets al eens denkt te hebben gezien)

15. namya

namya Niet meer actief

laat me raden, je zat vast wegens rijden onder invloed...

jij bent nu zeker wel de BOB he na het stappen :D

kon het niet laten

please v erwijder jezelf niet :D

16. nicole26

Whahahahahahaaa , zie je al helemaal zitten :D:p

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

jaa was ook echt eng hoor! de eerste keer heb ik me pa gebeld dat als die niet binnen 2 minuten bij mij was dat ik weer thuis zou komen wonen! (wat denk je die was er al binnen 1 minuut:p) en de 2de keer me zus gebeld dat ze meteen moest komen hahahaha

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

He dat is leuk om te weten :D

19. namya

namya Niet meer actief

nou ik sukkel wel lekker 120 max 130 over de weg

8)

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik was een keer met mijn ouders en zus in Frankrijk, We waren in een dorpje waar we nog nooit geweest waren en mijn zus wist feilloos de weg te wijzen.
    Een paar jaar later droomde ik van het dorp waar ze toen de weg wist. Ik droomde dat ik daar op de brug liep in een soort hoepeljurk met een jongetje van 2 aan mijn hand.
    Dat was mijn zoontje, maar in mijn droom wist ik dat dit mijn vader in dit leven was. :(

Deel Deze Pagina