wat is er bij jullie ECHT gebeurd maar waarvan geen kip het gelooft??

Discussie in 'De lounge' gestart door namya, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    gang is alles, hoe harder, hoe beter:D

2. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

ohhhh jij bent echt de leukste thuis he!! dat was een steek onder water dame! had ik niet van je verwacht :( ben diep teleurgesteld:(:(

3. tulip

tulip Niet meer actief

ja ben ook wel benieuwd waar ze voor vast heeft gezeten.

4. namya

namya Niet meer actief

:( sorry

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

shame on you :D

6. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    zegt me niks.. ff snel gegoogeld ;):D

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Female, wat spooky! Maar geloof je wel.
    (waar heb jij voor vastgezeten? :D)

Ik ga even nadenken over wat ik kan bijdragen!
    Populair topic trouwens:
    Er zijn 56 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (50 leden en 6 gasten)

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    niemand geloofd mij
    als ik zeg dat ik over mijn dochter gedroomd heb terwijl ze nog niet geboren was

9. 4days

4days Niet meer actief

Dat geloof ik wel, want dat heb ik al vaker gehoord! Een vriendin van mij is paranormaal begaafd, en zij had haar kindjes ook al ontmoet voordat ze er waren.

10. namya

namya Niet meer actief

ayman zou zeggen

sorry...... knuffeltje?

ps nu we heb over kindjes hebben
    mijn zoontje zegt steeds 1 naam en die kan ik maar niet duidelijk opvangen en dus ook nog steeds niet plaatsen, ook keek hij vaak naar 1 plek en zei dan aaaaaaah baby :(

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    was iets stoms meiden! was net 19 ofzo en was met een groep vrienden op stap in nijmegen en kreeg op de wc ruzie met 3 meiden samen met n vriendin van me naja ik ben best sterk voor zo'n mager meisje en dat hadden die meiden niet verwacht... dus eruit gegooid nadat die meiden gestrekt lagen op de wc en buiten kwam er n kerel op me af die me wou slaan maar ik was eerder haha dus had die ook nog n gebroken neus en voordat ik het wist lag ik tegen n muur met handboeien om en werd ik ingeladen :D en had ook nog me hand gebroken tja eigen schuld! maar ik was jong en onnozel :(

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Mijn man beweert bij hoog en laag dat hij een UFO heeft gezien. En hij blijft het tot op de dag van vandaag beweren. Z'n 9 a 10 jaar geleden was dat....

En zelf.... Pfffff ik heb genoeg meegemaakt, zie bijv. weleens geesten (wordt dan voor gek verklaard) heb voorspellende dromen etc.

13. namya

namya Niet meer actief

ik heb voor ik mijn zoon had wel een keer gedroomd dat ik een baby aan het borstvoeden was, en ik weet nu nog dat het gevoel in die droom precies hetzelfde was als toen ik mijn zoon echt borstvoeding gaf

dat kon ik toen ik het droomde nog helemaal niet weten

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    en ben er voor veroordeeld dus heb me straf wel gehad hoor! :D

15. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    toen ik 19 jaar was stond er een man in me kamer met witte kleren aan en aaide me over me bol:(

heb die nacht in me broek geplast vn angst

EN HET WAS ECHT GEEN DROOM:x

16. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    mijn zoontje zei toen hij anderhalf was en we elke keer onder een tunneltje door reden waar de trein overheen rijd boem au een tijdje erna was iemand voor de trein gesprongen (andere plek en niet bij de tunnel) en mijn man liep net met hem daarlangs.. (was 5 minuten ervoor gebeurd) sindsdien hoor ik hem er nooit meer over..

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
  18. Dat de hele grote vis die we hadden gevangen met een kinderhengeltje (ik was een jaar of 7) gromde.. Het was echt eng! Gelukkig hebben mn vader en zusje het ook gezien/gehoord ;)

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #119 1Dondersteen, 11 mei 2010
    Laatst bewerkt: 11 mei 2010
    wis

20. tulip

tulip Niet meer actief

jeetje, ik hoop met jou geen ruzie te krijgen. Maar wel stoer dat je die kerel ook gewoon geslagen hebt. ;)

Deel Deze Pagina