ohhhh jij bent echt de leukste thuis he!! dat was een steek onder water dame! had ik niet van je verwacht ben diep teleurgesteld
@Female, wat spooky! Maar geloof je wel. (waar heb jij voor vastgezeten? ) Ik ga even nadenken over wat ik kan bijdragen! Populair topic trouwens: Er zijn 56 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (50 leden en 6 gasten)
Dat geloof ik wel, want dat heb ik al vaker gehoord! Een vriendin van mij is paranormaal begaafd, en zij had haar kindjes ook al ontmoet voordat ze er waren.
ayman zou zeggen sorry...... knuffeltje? ps nu we heb over kindjes hebben mijn zoontje zegt steeds 1 naam en die kan ik maar niet duidelijk opvangen en dus ook nog steeds niet plaatsen, ook keek hij vaak naar 1 plek en zei dan aaaaaaah baby
was iets stoms meiden! was net 19 ofzo en was met een groep vrienden op stap in nijmegen en kreeg op de wc ruzie met 3 meiden samen met n vriendin van me naja ik ben best sterk voor zo'n mager meisje en dat hadden die meiden niet verwacht... dus eruit gegooid nadat die meiden gestrekt lagen op de wc en buiten kwam er n kerel op me af die me wou slaan maar ik was eerder haha dus had die ook nog n gebroken neus en voordat ik het wist lag ik tegen n muur met handboeien om en werd ik ingeladen en had ook nog me hand gebroken tja eigen schuld! maar ik was jong en onnozel
Mijn man beweert bij hoog en laag dat hij een UFO heeft gezien. En hij blijft het tot op de dag van vandaag beweren. Z'n 9 a 10 jaar geleden was dat.... En zelf.... Pfffff ik heb genoeg meegemaakt, zie bijv. weleens geesten (wordt dan voor gek verklaard) heb voorspellende dromen etc.
ik heb voor ik mijn zoon had wel een keer gedroomd dat ik een baby aan het borstvoeden was, en ik weet nu nog dat het gevoel in die droom precies hetzelfde was als toen ik mijn zoon echt borstvoeding gaf dat kon ik toen ik het droomde nog helemaal niet weten
toen ik 19 jaar was stond er een man in me kamer met witte kleren aan en aaide me over me bol heb die nacht in me broek geplast vn angst EN HET WAS ECHT GEEN DROOM:x
mijn zoontje zei toen hij anderhalf was en we elke keer onder een tunneltje door reden waar de trein overheen rijd boem au een tijdje erna was iemand voor de trein gesprongen (andere plek en niet bij de tunnel) en mijn man liep net met hem daarlangs.. (was 5 minuten ervoor gebeurd) sindsdien hoor ik hem er nooit meer over..
28 Mei 2004 Gijs van Dam Jr. | AT5 Dossiers Dit is overigens onze oude auto ... gelukkig zie je 'm hier niet helemaal,
Dat de hele grote vis die we hadden gevangen met een kinderhengeltje (ik was een jaar of 7) gromde.. Het was echt eng! Gelukkig hebben mn vader en zusje het ook gezien/gehoord
jeetje, ik hoop met jou geen ruzie te krijgen. Maar wel stoer dat je die kerel ook gewoon geslagen hebt.