Wel meer dingen, maar wat me zo te binnen schiet is dat ik de echte sinterklaas (?) heb gezien. Toen ik nog klein was en in sinterklaas geloofde, haalde mijn vader de cadeau's op en ik volgde hem stiekem, toen hij in een kamertje de cadeau's pakte zag ik bovenaan de trap een oude man naar beneden kijken. En mijn ouders maar zeggen dat het niet waar kan zijn.
Bijzonder, ik geloof je. Ik zie ook wel eens dingen en dan denk ik het zal wel...Schimmen etc, vooral op werk. Ook heb ik mijn oma die vrij jong overleden is vaak gezien, gevoeld altijd als ik op bed lag. Bij mijn ex in huis ook. In het huis waar ik nu woon een paar keer. Laatste keer was denk ik 2 jaar terug. Als ik haar zie/voel dan word de plek waar ze zit heel erg warm en ik zelf ook. Ook zie ik een zitvlak op het bed waar iemand zit zegmaar. Erg bijzonder.
Ontaarde moeder die ik ben! Ik maar lieveheersbeestjes zoeken met Ruben (in de tuin). We hebben er ontzettend veel....
Ik zou me meteen maar aangeven bij bureau jeugdzorg Elmo. wat is de volgende stap leeuwen aaien? Verder hier niet veel bijzonders te melden behalve dat toen ik jonger was vaak een oudere vrouw bij mijn bed zag staan. Doodeng vond ik dat. Nu zie ik gelukkig niemand meer.
brr, mensen zien heb ik vroeger ook gehad.. vond het doodeng dus de verhalen hier over 'geesten' e.d. geloof ik meteen.. gelukkig sinds kindertijd niet meer gezien
niemand geloofde dat ik mn vriend (nu ex) had gehecht. Zelfs de dokter niet omdat het zo netjes was Hij had een ongelukje gehad en wilde niet naar de dokter, maar zn hand lag open en goed ook! Dus heb ik m met naald en spijkerbroekdraad gehecht. Daarna dus nog wel bij de dokter geweest voor een tetanusprik en die geloofde ons dus niet GRRRRR
Mijn ouders hebben een Klaas (geest) en na wat "afspraken" leven ze prima samen. Klinkt heel idioot maar als je er geweest bent en hem hebt ervaren. Ja, hoe vertel ik Ruben nou dat hij bang moet zijn voor springende spinnen, i.p.v. die leuke L-beestjes.
In de discotheek waar we toen altijd kwamen kregen we ruzie met een kerel.. Hij zat constant aan me met zn zatte kop.. na twee keer waarschuwen heb ik hem een klap verkocht.. Toen werd ik er uit gezet omdat ik dan ook degene moest zijn geweest die de ruzie in de andere zaal had veroorzaakt.. Leuk hoor.. was niet eens in die zaal geweest die avond.. Toen ik zei dat ik wel iemand anders had geslagen, maar volgens hun was dat niet waar..
wij hebben een oude tom tom en dat ding is nooit goed geweest. zodra je hem uit de sigarettenaansteker in de auto haalt met het snoer dan zit er geen stroom meer in en doet ie niks meer... heel irritant... want i kan hem dus pas aanzetten als ik dan ook nog de motor heb gestart.. enfin dat ding bewaren we thuis in de woonkamer.... en ik heb al een aantal keer gehad dat ik dat ding s,nachts hoorde zeggen dat we linksaf moesten slaan.. mijn man geloofd het niet... totdat ik vorige maand ineens al mijn ontbijtbordjes kwijt was.... bleek dus dat toen mijn man in het holst van de nacht iets te eten voor zichzelf ging maken en hij net de stapel ontbijtbordjs uit de kast tilde om iets anders te pakken toen de tom tom op een heel hard volume iets zei.... uit het niets.... heeft hij alle bordjes laten vallen hahaha:x eigen schuld dacht ik... moet je het maar geloven als ik iets zeg gr Jose
Dat ik van een collega droomde dat ze zwanger was. Later bleek dat ik het had gedroomd in de nacht van ´conceptie´. Ze had nooit een woord gerept over een kinderwens en we waren allebei nog jong. Ik stopte daar met werken (liep stage), verloor contact met haar en opeens moest ik sterk aan haar denken. Ik belde haar en 3 uur later beviel ze van de baby. Ik was dus aanwezig bij het 'begin en eind'...
niemand gelooft dat het spookt in mn huis... mijn televisie gaat zomaar aan en uit..net als mn lampen... mn stoelen staan soms op hele vreemde plekken...ik woon alleen en dan kom ik terug van de wc en dan staat er een stoel midden in het voetpad...spullen verdwijnen en duiken op de gekste plekken weer op...en ik vind dingen in mijn huis die ik op andere plekken ben kwijt geraakt...zoals een piercing die ik 2 jaar terug met uitgaan ben verloren lag wonderbaarlijk in een keer in mn slaapkamer! (ik woon er net 6 maanden) en mn vriend verklaart me voor gek!!