bijna niemand gelooft dat demi het ongeluk van mijn man heeft doorgekregen van haar overleden opa. als zij in bad zat zei ze heel vaak opa en dan wees zij naar de linkerkant van het raam en als je dan vraagt waar opa is wijst zij telkens naar die plek. de avond voor het ongeluk doet mijn man haar in bad. ze zit net in bad, wijst naar de rechterkant van het raam en gilt een paar keer opa. ze wilde uit bad, klemde zich tegen mijn man aan en is de rest van de avond overstuur en wil alleen mijn man bij haar. de andere dag krijgt mijn man een mega groot ongeluk met een auto die van rechts kwam. het was zo'n groot ongeluk dat wij van geluk mogen spreken dat hij nog leeft. alles van die vorige avond werd ons ineens duidelijk, de andere kant van het raam waar ze naar wees enzo
Op een nacht kon ik de slaap niet vatten en ging ik ff op de gang staan (met uitzicht op velden en treinspoor)... en toen wist ik niet wat ik zag! Ineens kwam er een trein aangereden, met heel veel lampjes in verschillende kleuren... Door het licht op het station kon ik héél goed zien hoe er een straaljager op die trein stond! Ik was echt niet aan het dromen, die trein vervoerde een vliegtuig, met z'n vleugels omhoog geklapt. Niemand gelooft me! Een keer heb ik ook uit datzelfde raam, overdag, bij schitterend weer, een heuse windhoos gezien! Echt zo'n twister-model... alleen iets kleiner. Ook dit geloven ze niet!
Ik heb in mijn jeugd wel meerdere dingen gehad die bijna niemand gelooft maar deze komen nu in mij op.. Ik was een jaar of 7 en het was pauze op school en ik was lekker buiten aan het spelen op het schoolplein en had een zakje chips in mijn hand...nou nadat ie op was zag ik een slak op de grond liggen en die deed ik in mijn chipszakje omdat het begon te regenen... En ik loop vrolijk verder en ineens hoor ik BOEM... ik kijken in het zakkie...was die slak ontploft... (door de zout )haha ik huilend naar de juf rennen. En wat een muts van een juf he...zegt ze gewoon ach hij heeft in ieder geval wel een mooie kist.. Toen ik 2 was, ben ik op vakantie wel eens in een diep zwembad gesproken...(zonder bandjes) en me ouders hadden niks in de gaten. Ik weet nog goed dat ik in het water viel en ik trok zo iemand zijn zwemslip mee..(het was een felblauwe) als ik mijn ogen dichtdoe kan ik het zo voor me halen...en als ik niet aan die zwembroek had getrokken was ik hier waarschijnlijk niet meer.. Want ik weet nog goed dat ik een tijdje op dat zwembadbodem heb gelegen en dat ik op een gegeven moment heel rustig werd..en mijn overleden oma had gezien en mij toen geruststelde...brrrr krijg er weer koude rillingen van maar vele geloven dat dus ook niet
omg! dat is toch gewoon de nachtmerrie van iedere moeder! pfff wat lijkt me dat eng zeg voor jou en je ouders! en wat een geluk dat je die blauwe zwembroek greep hahaha zal die gast toch ook wel raar gekeken hebben he
Mijn moeder geloofde me niet toen ik als kind vertelde dat ik mensen zag en voelde die er niet waren...was erg frustrerend en ik was erg bang. Inmiddels is dat alleen maar meer geworden, weten heel veel mensen het en geloven ze het wel. (pas nu weet ik dat mijn moeder het wel geloofde maar het eng vond) Blijken er meer te zijn in de fam die het hebben.
I hate to burst your bubble, maar dat je tom tom het thuis niet doet is heel normaal. Dan is 'ie gewoon steeds net niet genoeg opgeladen om aan te gaan zonder stroomvoorziening. en dat andere...dat hebben wij ook regelmatig. Je schrikt je inderdaad het leplazarus. Ookal staat 'ie hartstikke uit. Mijn theorie is dat er dan een auto in de buurt is met ook een tom tom. Misschien dat 'ie daarop reageert.
Dat wij in een echt spookhuis woonde.... Deuren sloegen dicht terwijl er niemand was, als je in bad lag voelde je je bekeken, als je op de bank zat voelde je dat er iemand achter je stond, keertje snachts meegemaakt dat toen we naar bed wilde gaan er voetstappen boven klonken over de gehele lengte van de boven verdieping, dus van de ene kamer via de overloop naar de andere kamer.. maar alle deuren zaten dicht en je kon zo op de overloop kijken, je zag niemand!! En toch rende er iemand overduidelijk met schoenen aan!!! De buren hoorde het gelukkig ook, ons huis en hun huis was vroeger 1 huis met een winkel er onder. En als manlief weg was om te darten en ik ging vroeg naar bed voelde ik iemand bij me in bed stappen, terwijl manlief nog niet thuis was en er echt niemand zichtbaar naast me lag. Dat was ook de laatste keer toen dat ik eerder naar bed ging in dat huis. Krijg nog kippenvel als ik er aan denk.. Oh en in ons nieuwe huis hebben we het tot 3 keer toe gehad dat de tomtom aanging terwijl er niemand in de buurt was en dat het autootje op het scherm ook echt reed... terwijl de tomtom gewoon in de vensterbank lag... Elke keer hoorde je de stem van 'sla hier links af' of 'neem de volgende afslag' dat was best freaky lol we dachten dat het hier ook weer ging beginnen wat we in ons vorige huis hadden, nu is de tomtom leeg en gebeurd er niks meer
Ieu, ik krijg de rillingen als ik het verhaal hier boven lees...ben alleen thuis, dus sla het verder maar over Ik zat een keer op de boot naar Texel en zag toen twee flamingo's over vliegen. Vond dat wel bijzonder dus zei dit heel verbaasd en wat hard tegen mijn vriend. Die voelde zich ongemakkelijk want hij zei dat kan helemaal niet en schaamde zich voor me dat ik dit zo zei, hahaha. Later vertelde ik dit aan mijn moeder en de buurman die daar toen was, ieder een verklaarde me voor gek. Nou, toen ben ik het eens gaan uitzoeken via internet en blijkt hier in Nederland gewoon een grote kolonie wilde flamingo's door te trekken!
Ik kan heel veel herinneren van toen ik klein was (lees vanaf 1 jaar) heel veel mensen beweren dat dat niet kan omdat dat pas vanaf 4 jaar zou kunnen.. En als ik ze dan een verhaal vertel valt hun mond open en krijg ik te horen dat ik het wel ergens heb gehoord. Ik voorspel dingen met mijn dromen, ook veel over de dood. Als ik het dan vertel aan iemand en het gebeurd noemt men het "toeval".. Ik heb mijn opa als geest gezien tijdens een Frans examen, en heb met hem gesproken. Iedereen verklaarde me voor gek en ben de klas uitgezet. Ze zeiden dat ik het dagdroomde.. Mijn zus en ik waren aan het stoeien (we waren 8 en 10) en ik was zo boos dat ik mijn zin niet kreeg dat ik boven op haar ging zitten en het truitje kapot scheurde omdat ze hem niet uit wilde doen want hij was van mij.. Mijn oma kwam op dat moment binnen en heeft tegen de hele familie toen verteld dat ik sexuele contact had met mijn zus.. We waren zo jong denk je nou echt dat ik daaraan denk en dan met mijn zus! Kan wel doorgaan, maar dan heb ik zo een heel topic vol Ik heb trouwens het paranormale van mijn overgroot Oma overgenomen, die had hier ook heel veel last van.
Niemand gelooft mij als ik vertel dat toen Tara net 3 weken oud was, mijn vriend haar de fles probeerde te geven. ( ze was enorm aan het huilen, en ze zaten op ons bed met de deur dicht! ) Ik ging naar de wc en hoorde haar vanuit daar ook huilen. Op een gegeven moment hoor ik een deur dichtgaan, en voetstappen. Maar Tara bleef ik horen schreeuwen! Ik kon me dus echt niet voorstellen dat mijn vriend haar zo weg legde en zelf wegliep. Ik stond en kon door het raampje op de gang kijken. Wel van dat rare glas, dus je ziet niet alles echt duidelijk. Ik kijk er doorheen, en op dat moment loopt er iemand voorbij. Diegene draait zijn hoofd naar mij op het moment dattie voor mij in beeld is en draait zijn hoofd weer terug vlak voordattie uit beeld is. Dus ik helemaal verbaasd de deur open gooien, en roepen: Maurice???? Ik overal kijken, maar nergens was hij.. Loop ik terug naar de slaapkamer en daar zat mijn vriend nog precies hetzelde als toen ik weg ging. Toen ik het hem vroeg zei hij ook dat hij nergens heen was geweest. Toch weet ik ZEKER dat ik iemand zag die mij aankeek. Ik snap er alleen nog steeds niks van!
ohh ik was n waar kreng hoor! kende me eigen krachten een beetje té goed dus ik deinsde voor niemand terug maar gelukkig ben ik wat dat betreft stukken rustiger geworden! behalve als het er wat met jayla is als ik vind dat haar onrecht aangedaan is dan komt dat duiveltje van mij weer omhoog
niemand gelooft mij dat ik zeker weet dat mijn opa en oma in een spookhuis woonde, ik zie nog steeds af en toe in mijn dromen een zwarte schim op de trap staan en word enorm bang als ik die droom heb, ik zou dus voor geen goud meer dat huis in willen, gelukkig woont ze er niet meer ... En niemand gelooft me ook dat ik een aantal jaar geleden naar zeeland ging om te stappen en dat we onderweg toen we langs een weiland reden een soort meteooriet oid naar beneden zagen komen en ineens het hele weiland groen gekleurd was, en dit was allemaal voordat we gingen stappen dus waren allemaal nog nuchter .. We hebben nog nooit op het nieuws hier iets van gezien of gehoord maar ik weet zeker dat het echt waar is .. niemand gelooft me
zal ook even uitleggen waarom niemand me geloofd ik had een kindje op schoot met een schisis(hazelipje) ik kende helemaal geen kindjes of mensen die dat haden ze zat bij me op schoot en toen ik wakker werd zei ik tegen mijn vriend wat ik gedroomd had hij zei van ach het is vast niks je droomd wel vaker rare dingen als je zwanger bent maar goed bij de KS bleek dat onze dochter dus schisis had schrok dus niet echt want waarschijnlijk had ze me het zo willen vertellen in mijn droom toen ze 3 maand was zag ik precies hetzelfde voor me als ik de droom ze zat op schoot precies dezelfde kleding ze keek precies hetzelfde en mijn man zei precies het zelfde
ik heb even getwijfeld of ik het verhaal hier zou neerzetten want hij is niet mijn verhaal en ook nog eens vrij beladen....maar doe het wel want ik laat de persoons naam anoniem. ik noem de persoon dus ook even X X was depressief en dacht al een tijdje aan zelfmoord, op een gegeven moment was het dus zover gekomen dat X naar een treinstation fietste en indd een einde aan het leven wilde maken. Op het moment dat X voor de trein wilt spingen verliest X het bewustzijn en wordt wakker in een raar voertuig....X kon de geluiden van het voertuig niet definieeren, dus geen draaieende motor geluiden oid. X kon naar eigen zeggen ook niet bewegen of praten, alleen de oogbollen bewegen en zo een beetje kijken, omdat X nog slapjes was deed X de ogen weer dicht en werd wakker in eigen huis, liggende op de bank....bij het overeind komen ziet X nog net een persoon in een lang gewaad maar ZONDER GEZICHT EN ZONDER HAAR (vergelijkend met een EI) weggaan. X staat op en vraagt zich of hoe de persoon weg is gegaan want X hoorde geen dichtslaande deuren oid...dus X loopt naar de gang en ziet daar de fiets staan en de voordeur blijkt op slot!!! vindt het een erg bijzonder verhaal en ergens geloof ik het denk ik wel want ik geloof wel dat iedereen een beschermengel heeft
2 jaar terug zat ik op de fiets naar stage, smorgens om 6 uur. Ik zei toen hardop tegen mezelf; als er nu maar niks met opa gebeurd! Smiddags werd ik opgebeld; opa ligt in het ziekenhuis op de IC, hij heeft een zwaar ongeluk gehad en we mogen blij zijn dat hij er nog is... Niemand geloofde mij, mijn oma vond het maar raar. Ik vertelde het in paniek en ze zei steeds maar dat ik niet moest huilen omdat zij ook niet huilde. Nou, ik wist werkelijk waar niet waar ik het zoeken moest. Ik mocht niet naar het ziekenhuis gaan van mijn vader, omdat ik helemaal over de zeik was, maar ik stond er wel een uur later! Toen ik mijn opa had gezien wist ik pas zeker dat het 'goed' was. Mijn oma gelooft het nu wel, omdat ik in februari weer heel erg het gevoel had dat er wat gebeurd was met mijn opa. Ik heb oma toen gebeld, en toen bleek dat er niets met mijn opa was, maar dat mijn vader van de trap was gevallen en helemaal in de kreukels lag.. En nog steeds vind ik het vreemd dat ik het 'weet' als er wat met mijn vader of opa gebeurt is.
Ik droomde op vakantie in spanje dat mijn opa stierf en weer opstond uit de dood. Ik zei ook 's morgens tegen mijn ouders wat ik gedroomd had. Mijn moeder zei toen nog als je droomt dat iemand sterft heeft diegene een lang leven. Echter 's middags kregen we een telefoontje dat mijn opa gestorven was.