ik dacht trouwens eerder aan aliens toen ik je verhaal las hahaha maar beschermengel zou ook kunnen! hoe dan ook er bestaan vreemde dingen waar wij allemaal geen weet van hebben dat moet wel onderhand...
ja toen X het over een raar voertuig had en geen gezicht en zo, dacht ik eigenlijk ook alien, maar goed toen dacht ik wat heeft een alien voor baat erbij om X te beschermen , vandaar dat ik dan maar denk beschermengel
Ik heb ook een ufo gezien.. Nou ja ufo ik weet niet wat het was. Het was heeeeeeeeeeeeeel hoog in de lucht. ( klaarlichte dag ) en het waren soort van 2 bolletjes. En het leek wel of ze samen aan het dansen waren. Je weet wel net zoals 2 vliegen doen met elkaar. Precies zó. Iedereen verklaart mij voor gek maar goed.. ------------------------------------------------------------- ander verhaal ik was nog klein en alleen thuis. En ik had de voordeur op slot. Ik lekker aan het spelen gaat ineens die radio aan. Schrik me de piep natuurlijk.. Waarom?? Er zat geen stekker in dus hij kon het niet doen. Ik ben naar mijn overburen huilend gerend en toen zij kwamen hebben zij het met eiegn ogen gezien.. We zijn ook vrij snel na dat incident verhuisd. ------------------------------------------------------------- Ik kan uit mijn eigen lichaam treden.. : Ik kan het niet uitleggen... Maar ben zelf heel paranormaal begaafd. Vroeger was ik het nog meer als nu. Nu heb ik mijzelf i.v.m met mijn zoon op slot gezet. Maar vroeger gebeurde er echt hele vreemde dingen. ------------------------------------------------------------ ok nog 1 freaky dan. Ik woonde samen met een vriendin van mij. Ik lag te slapen maar de tv stond nog aan( Video friends grijs gedraaid joh!! ) Dus ik kijk op de bank naast mij en ik zag haar liggen met haar gezicht naar de bank toe. Ik zag dus alleen maar haar zwarte haren.. Dus ik draai me om en wil de tv uit doen. KOmt mijn vriendin uit de doche lopen.. Ik keek naar de bank en het was weg. Ik zei nog tegen haar.. Ik ben zo blij dat "dat" zich niet heeft omgedraaid.. Oww jongens ik kan pagina's vullen
Ik vind het wel erg leuk zoveel paranormale ervaringen te lezen. Zelf ben ik een eigen forum begonnen om die drempel naar beneden te halen en mensen te helpen op dit gebied.(ja dit is ff reclame maken) Maar zo zie je maar weer hier ook...er zijn zoveel mensen die ervaringen hebben, goed dat jullie het neer zetten. Ik moest trouwens erg lachen over de bijtende lieveheersbeetsjes! (geloof ik best) en idd ze piesen ook En de gillende slak zit ook op mijn netvlies Leuk topic!
oke.. daar gaan we.. @jeem en miss c, heb ik ook, alleen niet van familieleden. heb de luchtballoncrash in canada een paar jaar geleden gezien, en een vliegtuigongeluk in taiwan (geloof ik.. is rond dezelfde periode geweest.. zomer 2007?) beide een paar dagen voordat het gebeurde. ik heb herinneringen uit een vorig leven, namen, data, plaatsnamen, alles klopt. dingen die ik niet kon weten, want ben in dit leven nooit in dat land geweest. oh, en om het nog freaky-er te maken, degene die daar bij mijn dood aanwezig was, heb ik hier ook ontmoet. hij had dezelfde herinneringen als ik, dezelfde 'gaven.' hij is mijn ex, het hele verhaal, hoe we elkaar hebben leren kennen, hoe onze relatie is verlopen, hoe we uit elkaar zijn gegaan, is te freaky voor woorden. kan geesten zien. mijn halve familie heeft deze dingen, en heb het vermoeden dat Mila het ook heeft, ze doet te veel dingen die ik herken uit mijn ervaringen. heb me er volledig voor afgesloten toen ik zwanger raakte van haar, omdat ik het niet meer in de buurt wilde hebben. toen ik 4 maanden zwanger was met een personeelsfeest naar de grotten van edinburgh geweest, nou echt nooit meer dus. ben een week van slag geweest. begrijpen jullie dat ik hier verder nooit over praat?
Ja heel goed...!! De enige die het bij mij weten ( heel ZP haha ) Mn vriend en mn moeder... Ik heb ooit in een droom van mijn opa iets te horen gekregen wat alleen hij mn oma en mn moeder wisten.. Toen ik haar daarmee confronteerde wist ze genoeg.. Geesten heb ik niet echt gezien.. Wel schimmen maar die zie ik niet meer.. Maar snap heel goed dat je er niet over praat omdat het voor een hoop mensen taboe is en die snappen het niet/geloven het niet
Ik begrijp heel goed dat je er niet over praat. maar weet je wanneer (zoals in mijn geval) je je daar maar in blijft ontwikkelen en er geen houden meer aan is,word je ook steeds zekerder van jezelf.(soms gaat het te hard om je daarvoor af te sluiten) Eerst ben je in ontkenning,en je groeid steeds meer naar een punt dat je het gewoon accepteerd en je iets hebt van weet je,dit is gewoon een onderdeel van mijzelf,take it or leave it. Het helpt natuurlijk wel als je met steeds meer concrete dingen kan komen. Ik ben nu na 31 jaar pas op het punt dta ik mijn fam en vrienden heb ingelicht..het grappige is dat eigenlijk niemand echt heel verbaast was..het is echt een opluchting,spiritueel uit de kast komen sorry ff offtopic. Onterecht beschuldigt worden is trouwens ook heel erg,helemaal als je daar jaren later nog mee geconfronteerd word,zoals ik hier eerder las.
dat was bij mij dus zomer 2007 (ook die periode dat ik bij mijn ex was), en heb toen allerlei cursussen moeten volgen om me er voor af te sluiten.. liep gewoon helemaal uit de hand, ik durfde niet meer te slapen.. als ik op mijn werk was kreeg ik ook allerlei dingen door van collegas, nou, probeer je dan nog maar te concentreren. @marline: hier ook gehad, 3 keer gedroomd over een kindje in nacht van conceptie. 1e keer mila, en als ik haar nu zie klopt het plaatje ook helemaal, ze was in mijn droom wat ouder. 2e keer mk, 3e keer fenne. @allwoman: kun je mij die link pb-en? wil t toch wel even in de gaten houden voor het geval het inderdaad zo is met mijn dochter. ik weet wat ik moet doen als het bij mij gebeurt, maar ik wil haar ook beschermen/helpen.
ik op een weg waar 80 gereden werdt uit de auto gerold. ik was zo 6 jaar en leunde altijd tegen de deur. er zat wel kinderslot op maar die was er niet goed ingeklikt en we hoefde toen geen gordels op de achterbank. toen we een bocht maakte sloeg de deur open ik rolde eruit. godzij dank reden we op de rechter rijstrook dus er kon niemand over me heen rijden..reden we links dan weet ik niet hoe het afgelopen zou zijn. ik rolde over het gras en kwam zacht tegen de vangrail. het enige wat ik had waren 3 schaafplekken op mijn gezicht. me moeder en de vrouw die achter ons reed waren helemaal in schok en ik begreep er niks van waarom die zo deden. na een controle bij de dokter en wek advies is alles goed gekomen.,., bizar!!!
dat heb ik nou ook. Ik weet nog zoveel dingen van mijn babytijd tot en met 4 jaar zoiets..terwijl ik veel dingen van tussende 6 en 10 jaar niet veel meer weet te herinneren
sorry, kan ik echt niet doen. wil sowieso zijn privacy houden, en het hele verhaal haalt bij mij ook veel wonden open die eindelijk aan het sluiten zijn, dus wil er liever niet te veel meer aan denken.
Een vriendin van mij heeft met haar man in hun vorige huis iets mee gemaakt wat niet veel mensen geloven. Ze keek een keer uit het raam in de tuin en zag toen een vrouw met een kinderwagen staan. (ze was zelf zwanger van haar eerste kindje) Dit heeft ze een paar keer gezien en als ze op bed lagen zagen ze het licht aan gaan op de overloop. De deur van de gang naar de kamer hadden ze altijd dicht, maar die stond dan ineens open. Mijn vader zijn beste vriend is een paar jaar terug overleden aan kanker en woonde destijds in Duitsland voor zijn werk. Mijn vader reed naar Duitsland naar zijn gezin om vervolgens achter de lijkwagen weer terug te rijden. Tijdens de rit er naartoe heeft hij de hele rit tegen zijn beste vriend aan zitten lullen, want die zat naast hem... Dat kon hij zien. Sindsdien ziet hij wel vaker overledenen. Ook heeft hij nou 2 of 3 keer gehad bij onbekenden dat hij ze zag en dacht die persoon leeft niet lang meer en een paar dagen later was diegene overleden. Mijn vriend beweert dat hij jaren terug met een paar vrienden op de fiets zat en dat ze toen een ufo zagen... Nou tot zover mijn belevenissen...
ooh ja heb nog iets meegemaakt... er was op de middelbare school waar ik op zat een jongen van 15 overleden aan hersenvliesontsteking, ik woonde in een klein gat dus iedereen kende elkaar wel een beetje...ik weet dus ook zeker dat er geen look alike van hem in het dorp woonde...een paar dagen na zijn dood zag ik hem dus op de fiets door de stad heen fietsen....heb hem echt met open mond nagekeken en gedacht: iedereen denkt dat je dood bent en je laat iedereen ook zomaar in die waan...zelfs je ouders ????? hoe kun je???
Toen ik nog een jong meisje was ik denk tegen 3/4 aan stond er altijd een zwarte schim in mijn slaapkamer deur als ik in de nacht wakker werd, Ook had ik kort haar en toen ik op een nacht wakker werd had ik echt ineens heel lang haar, toen ben ik weer in slaap gevallen en toen ik wakker werd was het weg erg vreemd. En ik hoorde heel vaak mijn naam, iemand die mij naam schreeuwde niet altijd de dezelfde stem, echt heel hard en geiriteerd. En dit is pas gebeurd, Ik ga altijd een stuk lopen overdag, nou liep ik een keer op straat en ik voelde echt iemand aan mijn jas trekken ik viel er zowat van achter over net alsof iemand je wil meetrekken zeg maar, en er liep niemand achter mij dit voelde erg bizar, haha als iemand dit gezien had zullen ze vast wel gedacht hebben zo denk dat zij teveel gedronken heeft lol