nee nog niet maar zo gaauw de zomerjassen komen ga ik die wel halen heb al paar x gehad dat als ik te lang wacht de mooie wegzijn,maar man lief vond dat vanaf volgende maand al best beetje bij beetje mee kon brengen hahah
mei/juni/juli zoiets, ligt er ook een btje aan wanneer het lekker weer word. Maar ik heb nu nog zoveel kleding over van vorig jaar, dat ik alleen wat shirtjes nodig heb voor de kids!
Ja klopt, ik heb in een aantal winkels al de zomercollectie zien hangen... ook al de zomerjassen... Ik wacht nog eerst even die ''horror winter'' af die zou moeten komen.
Als het weer ook warmer word! Zelf hebben we eigenlijk niets nodig voor het voorjaar/de zomer en voor dochter wacht ik nog wel even..
Als ik wat leuks zie koop ik het nu gewoon. Als ik afwacht zijn de dingen die ik mooi vind soms al weg en dat ben ik liever voor
chiggy zo denkt mijn man ook hahah,ach ik kijk eerst wat de oudste nog aan kan van vorig jaar en dan zien we wel de kleinste moet wel alles nieuw
Komende paar maanden echt nog niet, we zullen heus niet naakt over straat hoeven en hoef toch niet het nieuwste van het nieuwste.
pas als het echt warm wordt. Ik heb heel weinig met zomerkleding. Doe mij maar mooie winterkleding met leuke laarzen haha. Het is dat het te warm is in de zomer...