Bij ons werden er vuurwerkbommen ( van die zelfgemaakte ) Afgestoken allemaal knal vuurwerk. Container in de hens telefooncel is weggebrand en op elk kruispunt wel een brandje tot een grote brand. Vierde het overigens in Maasdijk maar woon in Den Haag en daar was op elk kruispuntje een mini brandje
Poging tot inbraak bij ons in de straat En verder flink wat knallers maar geen narigheid volgens mij..
He bah, dat is ook akelig. Wonen verschillende kinderen daar die ik ken, door school van onze oudste. Je gaat toch dan zitten denken; zou ik die kennen? Ik hoorde vandaag van mijn schoonmoeder dat de vrouw van 38 ook is overleden. Ze was zwanger. De dader was schijnbaar psychisch al langere tijd niet in orde en heeft zichzelf dwars over zijn buik heen gesneden. Moet er echt gruwelijk uit hebben gezien. Mijn schoonmoeder werkt in het z.h. hier.
gadver wat een nare berichten zeg! En je zou toch bijna moeten denken na elke jaarwisseling dat de mensen toch verstandig zouden moeten worden. En elk jaar weer opnieuw.. Hier was het gelukkig goed te doen . Hebben binnen achter de raam naar mooi siervuurwerk van de overburen kunnen kijken. Duurde een kwartiertje/20 minuten, maar mijn zoontje heeft mooi kunnen genieten zonder dat het ons geld heeft gekost . Misschien dat we volgend jaar een kinderpakketje gaan halen..