Ok ik zal even bij het begin beginnen.... Vorig weekend (paasweekend) zijn we 5 dagen naar center parcs geweest. Demi sliep daar niet zo goed en was hangerig, huilerig. We zijn dinsdag in huis gekomen en vanaf dat we thuis waren ging het wel weer redelijk met haar. Maar woensdag, donderdag en vrijdag heeft ze alleen maar gehuilt. Nou ben ik vrijdag naar de huisarst geweest met haar en hij constateerde dat ze oorontsteking had en dat ze last had van buikgriep. nou ja logisch dat ze dan zichzelf niet is. Maar nu het volgende... Als demi aandacht krijgt en beneden is dan gaat het wel en dan huilt ze bijna niet , maar zodra ik haar in bed leg begint ze te huilen en dat houd ze net zo lang vol totdat ze eruit word gehaald. Ik dacht eerst dat ze meer last had van haar oren als ze lag en de huisarts heeft dit ook bevestigt, maar ze is gelijk stil als ik haar eruit haal.. Ik weet niet meer wat ik nu moet doen ik ben zo moe! Zouden jullie haar laten huilen omdat dit gewoon aandacht trekken is of zou ze echt pijn hebben aan haar oren? Ik weet het echt niet meer..Alle tips zijn welkom.. Alvast bedankt
Mijn dochter heeft ook een ooronsteking gehad en huilde ook ontzettend als ze in haar bedje lag. Inderdaad heeft ze erge last als ze ligt en als ze rechtop zit en lekker bij mama is, dan voelt ze zich natuurlijk veel beter. Heeft ze geen antibiotica gekregen?
Ja ze heeft antibiotica en ze krijgt 3 zetpillen per dag maar het helpt allemaal niks.. Ik ben zo moe op dit moment want het gaat al een hele week zo.. En ze valt ook niet op de arm in slaap dus dat is ook geen optie. Ik weet het echt ff niet meer...
Jeetje, ik weet dat bij Sanne het na een dag of 2/3 pas beter ging. Anders zou ik toch de dokter nog even bellen voor de controle van haar oortjes. Als deze weer schoon zijn, dan weet je zeker dat dat het niet is. Maar goed er zijn ook periodes dat ze slechter slapen. Op het moment is het hier ook zo. Ze wordt steeds in de avond wakker. Of het nou eng dromen is of de dag verwerken.. Overdag eet ze zo weinig, echt testen volgens mij. Dat ze in de avond weer voor de fles komt, omdat ze weer trek heeft. Hopelijk voelt ze zich snel beter! Sterkte!
ja als het morgen niet beter is ga ik zeker nog even langs de ha. Ze heeft pas sinds vrijdag antibiotica dus morgen is de 3e dag. Ik heb net het hoofdeind van haar bedje iets omhoog gezet en nu slaapt ze gelukkig. bedankt voor je snelle reactie..
Wat fijn dat ze slaapt! Maar inderdaad bij Sanne duurde het echt drie dagen voordat het beter ging. Terwijl ze zeiden dat het na 1 dag zou werken, niet hier dus. Sterkte!
Nou werkte het dus ook niet na 1 dag. ik hoop dat ze zich snel wat beter voelt, ze is zo zielig, ook op de manier waarop ze kijkt met haar waterige oogjes ...
ja sneu he? Sanne had het toen ook samen met diarree. Mijn man heeft ook een fixe ooronsteking gehad en dat doet echt zeer. Maar het ergste heeft ze gehad! Morgen is ze vast weer beter! Groetjes
Ja is idd heel erg zielig. ze is nu net weer wakker en is nu gelukkig wel redelijk te pas... Demi heeft ook al 3 dagen diaree gehad dus dat kwam er ook nog bij...Hoop idd dat het ergste nu voorbij is...