Ik wil niet opnieuw een discussie ontketenen, maar we hadden een verhitte discussie op het forum. Nu zie ik dat de topic weg is. Zou de moderator nog een uitleg kunnen geven waarom en wat er gaat gebeuren met de zojuist geschonden privacy schending van een van de leden?
ja ik ging even eten... en alles verdwenen.. het topic uit de lounge ok snap ik!! maar uit peuter en kleuters??
ik denk dat de modjes geen eens een antwoord hoeven geven als je even logisch nadenkt @devilschase wat er aan de hand is er is een topic wat een beetje uit de handliep
Ik vind ook niet dat ze hier uitleg voor hoeven te geven, vind dit topic ook niet zo nodig, behalve dat er wederom de aandacht op de situatie wordt gevestigd.
heb niet alles uit het topic gelezen, alleen de post van TS. Het eerste wat ik dacht; Slotje of verwijderen, hier komen discussies van!
We hebben onder andere dit topic n.a.v. vele meldingen en onnodig veel onrust verwijderd. We bekijken nu het topic met alle reacties en kijken of we verder nog actie moeten ondernemen. Om verdere discussies te voorkomen doe ik deze dicht. Lotte