Oke... Gister kreeg ik bericht van iemand of ik nog op een bepaalde site zat. Ik zei dat klopt, kwam er vd week achter moet hem nog verwijderen. Waarp hij vroeg; waarom heb je dan een valse naam? Uhhh.... Heb ik niet? Gekeken, ja hoor. Iemand met een account met MIJN foto's! Ze komen dan wel uit 2011 maar dat maakt het niet minder erg. Ze blijkt ook facebook te hebben onder dezelfde naam met mijn foto's. Heb gemeld bij facebook maar die doen er niks aan. Ik probeer via haar fb vrienden erachter te komen wie ze is, telefoonnummer oid maar schiet niet op. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen dat haar profielen worden verwijderd? Vind het niet echt leuk.
Creepy! Volgens mij is het zo dat als zoveel mogelijk mensen dat profiel rapporteert, dat het dan automatisch wordt verwijderd
Snap nooit waarom iemand dat doet? Echt heel vervelend voor je. En ook raar dat Facebook hier niets aan doet,dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. SCHANDALIG!
Misschien is het een idee als je hier de link van het profiel plaatst? Dan kunnen wij allemaal dat profiel melden bij FB. FB onderneemt vaak pas actie als heel veel mensen ergens melding van maken. Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat je dit vreselijk vindt! Ik moet er ook niet aan denken.
Idd als je een link hier plaats kunnen we allemaal gaan raporteren. Dan doen ze dr wel wat aan. Anders weet ik niet. Snap dat soort mensen niet.
https://m.facebook.com/profile.php?id=100007769256889 Dit is de link. Weet niet of het werkt zit op mijn telefoon. Haar naam is Aniek Vecht uit Winschoten. Heb op facebook al oproep geplaatst om te melden. Het zijn maa 2 foto's van mij op facebook, had destijd niet meer foto's gelukkig! Als jullie haar foto's zouden willen rapporteren? Graag! Ik heb profiel gedaan maar die word niet gewist omdat daar dus niks "fouts" mee is. De foto's wel. Pf wel een zaakie hoor.. Vond het meer een amerikaans iets maar wel creepy als het jezelf overkomt.
Nou ja zeg. Wat ik alleen niet begrijp. Haar vrienden moeten toch weten dat zij dat niet is op de foto's
Nou ik denk..... Dat die vrienden ook fake zijn en gemaakt zijn door haar en/of van internet afkomen (internetvrienden) Iedereen thanks voor rapporteren! Hopelijk helpt het.
Heb het ook gerapporteerd. Wat ik wel vreemd vind is dat Facebook er niets aan doet want die is juist heel streng met dit soort dingen. Zij horen het profiel op non actief te zetten tot het tegendeel is bewezen zeg maar.
Ook mijn woonplaats. Zegt me niks, als het 'haar' echte naam al is? Snap ook niet goed waarom mensen dit doen, vreemde hobby.... Anyway, gerapporteerd, hopelijk is het profiel, of in ieder geval je foto's, snel verdwenen.