Ik kom er nooit meer, veel te vaak gehad dat iets na 1 keer al verwassen is en zo goedkoop is het er ook niet, koop ik liever voor dat geld wat fatsoenljjks
Nu je het zegt, heb nu twee gloednieuwe rompers die bij de naad aan het inscheuren zijn. Eigenlijk helemaal niet bij nagedacht, dacht gewoon dat we weer een maat groter moeten haha :O
Nou jaaaa wat een waus dat mens hahaha ik had dus de manager erbij geroepen. In Belgiƫ verkopen ze geen gebak bij de HEMA ook geen rookworsten. Dat waren mijn favo dingen van de HEMA.
De kwaliteit van de rompers is idd echt hard achteruit gegaan. Hoe zou dat komen? Andere leverancier? Zes jaar geleden kocht ik voor mijn eerste kind rompers en die droeg mijn tweede zoontje ook en die bleven mooi. Dit jaar heb ik meisjesrompers gehaald met van die spaghettibandjes en die scheuren allemaal. De naden zijn vaak los. En dat terwijl ze s nachts nog rompers aanheeft die van de jongens zijn geweest en dus al zes jaar oud zijn. Ik had ook jongensonderbroeken gehaald met robotjes erop maar daarvan zijn bij edn paar de naden en de band aan de bovenkant al helemaal los. Ondergoed voor mezelf is tot nog toe nog mooi gebleven (drie broekjes voor drie euro).
Bij mij scheuren de maillots ook op dat inzetstuk tussen de beentjes. Ook een pak gehad met enkel geweefde voeten. Net alsof je er heel lang op gelopen hebt en ze bijna door zijn. Daar kreeg ik wel nieuwe voor.
Maar goed dat ik dit nu lees! Moet nog veel rompertjes in maat 62 hebben want heb er maar eentje, wilde die bij de HEMA kopen maar nu ik dit gelezen heb ga ik dat dus echt niet doen Dan maar naar de Zeeman en Wibra
Ik herken het ook. Kleuren vervagen erg snel en de stof gaat sneller kapot. Ik koop voor mezelf nog wel eens basic truitjes daar en na een tijdje zijn ze zo gekrompen dat ik flashbacks krijg aan de naveltruitjes van de 90's/00's. Toen kon ik het nog hebben
owhh geen problemen mee gehad heb allemaal rompertjes gekocht voor de kleine en al gewassen zo ook truitjes en topjes maar allemaal nog goed, je kan er mee terug naar de winkel toe of via de mail even een klacht indienen , kan zijn dat ze en andere productie lijn hebben gekozen omdat dat goedkoper is maar duidelijk niet beter op is geworden, wat ik erg had opgemerkt is dat hun baby afdeling dermate minder is geworden ,, stond er versteld van vroeger echt rekken vol en nu 2 rekjes kleding en 2 rekjes speelgoedjes en bedden goed. wel heb ik dat de aankleed hoes gekrompen was ( nu ik er over na denk ) ook op een koud was gedraaid dus snapte er al niets van
Herkenbaar! Laatst allemaal nieuwe boxershorts gekocht voor mijn dochter. In heel veel kwamen gaatjes bij de naad. Zelfs na slechts 2x dragen. Had geen zin om terug te gaan naar de winkel...dus heb het maar genaaid. Maar de kwaliteit is zeker achteruit gegaan.
Van de zomer een lange rok gekocht. Gewoon 30 graden gewassen. Was ie toch veel gekrompen. Hij kwam net over mn knie! Niet normaal! Ben terug gegaan. Heb een nieuwr gekregen. Eerst gewassen en weer zo gekrompen! Heb toen mn geld terug gekregen.
De spijkerbroeken van mijn zoon koop ik bijna altijd bij de Hema en die blijven wel goed,zijn sterke broeken. Alleen shirts of truien koop ik daar niet meer,die lubberen snel,geen model zit er in na 1x wassen. Tevens onderbroeken voor onze zoon zijn minder,bij de benen zitten de shorts erg snel te los.